Pagina's

01 december 2009

More gifts! (and a little ornament)

Vandaag ben ik met m'n vriendinnetjes van de Bee bij Bep geweest. We hebben dit leuke kerst-schilderijtje gemaakt:
Today I went with my friends of the Bee, to Bep. We've made this cute Christmas-stitchery:

Wil had bezoek gehad van Sinterklaas, die ons allen verblijde met dit nostalgische naaldenboekje en een hartje van de Knutselpiet:
Wil gave us this nostalgic Needlebook and a sweet little heart:

Bij thuiskomst vond ik dit Tilda Gingerbread mannetje op m'n deurmat, van Elza. Wat een verrassing, dankjewel Elza!
When I came home, I found this Gingerbread man on my doorstep, from Elza. Thank you Elza!

Tot slot mocht ik vandaag het eerste pakje (van de 25) openmaken van de Advent Swap van Vickie (hè, hè eindelijk!). En daarin zat dit leuke panel van de "Twelve days of christmas"!
Today I could open the first present of the Advent Swap from Vickie (finally!). It contains this wonderful panel of the Twelve days of Christmas!

Na dit alles voel ik me zo rijk! Wat heb ik toch een hoop lieve vrienden! En niet alleen in m'n directe omgeving, maar dankzij internet over de hele wereld!
After all this I'm feeling so rich! To have such wonderful friends all over the world!

Big Hug for all of you!

Simone.

Geen opmerkingen: