Liefde voor Linnen en Lapjes

Liefde voor Linnen en Lapjes

29 december 2012

1905 JHA SAL part III

Terwijl ik in Frankrijk feest aan het vieren ben, heb ik HIER deel 3 van de SAL voor jullie! Dit is het stukje rechts in het midden. Veel borduurplezier weer en alvast een goed uiteinde en gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst!
While I'm partying in France, is HERE part 3 of the SAL for you. This piece is the right center part.
Have lot's of stitching fun, Happy Newyear and a good, healthy and creative 2013 for you!

Hugs, Simone

24 opmerkingen:

Carol R zei

Thank you Simone!
Happy New Year to you

Jet en Zus zei

Ha Simone,

Volgens mij ben je in de war!!!! Het wordt 2013 toch! Ik wens jou in ieder geval een gelukkig 2013!

Groetjes Anita

Sezoentje-Sonja zei

Oh heerlijk, ik zit net gezellig in de ochtend deel twee af te werken en kan nu gelijk doordoen!
Dankjewel hoor en nog een fijne vakantie en ook een gezond en gelukkig nieuwjaar voor jullie,
liefs, Sonja

Elizabeth zei

Dankjewel Simone! Ik loop een beetje achter, maar dat mag de pret niet drukken... Ik beleef veel plezier aan het borduren van deze sampler. Binnenkort zal ik je wat foto's mailen!
Fijne vakantie en een heel goede jaarwisseling toegewenst.

Groet, Elizabeth

Judith zei

Reislustige dame ben je! Zomervakantie, trouwerij in t buitenland, bee'tje doen in Zweden en nu viva la France! Goed gedaan, ik wens je vele leuke trips in 2013, en veel creativiteit, (zakelijke) voorspoed, gezondheid en geluk toe. Geniet ervan, goede jaarwisseling

AnitaS zei

Bedankt en een fijne jaarwisseling in Frankrijk. Een heel gelukkig en gezond 2013

Gaelle zei

Thank you for this lovely sampler! Happy new year 2013 to you too!

Gaelle

Elly (creatieveling Elly) zei

Van de week deel 2 afgekregen, dus ben heerlijk bij. Dank je weer voor deel 3.
Fijne jaarwisseling in Frankrijk.
groetjes Elly

Marians Quiltblog zei

Bedankt Simone, kan ik lekker verder met deel drie. Voor jou gezellige dagen in Frankrijk en een creatief 2013 toegewenst.
Warme groet,
Marian

Pilarín zei

Muchas gracias, Simone.

Feliz Año nuevo 2013!!!

Besos desde España,
Pilarín

Elza zei

Dank je kunnen we weer allemaal een stukje verder.
Fijne dagen nog en een super 2013

Lida zei

Bedankt, ik heb het meteen opgeslagen! Hoop er binnenkort aan te kunnen beginnen!
Veel plezier daar, groetjes
Lida

Henny zei

Bedankt Simone

Kan vanavond weer verder, zal binnenkort foto mailen.
Fijne vakantie en een goed en een creatief 2013

gr Henny

Tilly zei

bedankt Simone en een fijne jaarwisseling. groetjes

Anoniem zei

Bedankt Simone!
Heb deel 1&2 bijna klaar,dus kan gelijk doorgaan.
Gezellige feestdagen in Frankrijk en een goed uiteinde.
Voor 2013 veel liefde,gezondheid en geluk.
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelein zei

Ik heb het weer gedownload. Hele fijne dagen daar en al het goede voor 2012 voor jou en je dierbaren...

Annelein zei

Oh... oh... dat moet er dus nog goed in komen... 2013 bedoel ik dus!!!

Bed, breakfast en quilts zei

dank je wel, waar zouden we toch zijn zonder computer! Een heel goed 2013 met vele steken toegewenst!
Karen

Marijke zei

GELUKKIG NIEUWJAAR!
groetjes van Marijkefff

Supergoof zei

Dankjewel!!!!
Heel veel GELUK in 2013!!
:o)

Jeanet zei

Hai Simone

Heel erg bedankt voor de patroontjes, ik wil hier ook graag aan meedoen , moet wel een inhaalslag maken omdat ik nog met een ander borduurtje bezig ben, maar dat komt goed !
Een heel gelukkig en gezond 2013 !

Groetjes Jeanet

Carla zei

Hoi Simone,
Dank voor je patroontje, inmiddels heb ik alle drie de delen geprint en heb inmiddels deel 1 klaar.
Groetjes, Carla

Oude lappen zei

Bedankt voor het derde deel, kunnen we meteen aan beginnen.
Liefs Liliane

Charlene ♥ SC zei

Thank you, Simore. I have found your SAL through iStitch, and have downloaded to part iii. Look forward to stitching along with the others.