Pagina's

01 december 2012

1905 Sampler Deel I



Nou, daar is ie dan eindelijk; Deel 1 van de 1905 Sampler SAL! Je kunt hem HIER downloaden. Deel 1 is de rechter bovenhoek.
Well, here it finally is; Part 1 of the 1905 Sampler SAL! You can download the file HERE. Part 1 is the up right corner.


Dit is het schema wanneer de volgende delen verschijnen:
This is the schedule when the next parts are published:

15 december: Deel 2, Part 2
29 december: Deel 3, Part 3
12 januari: Deel 4, deel 1 wordt verwijderd, Part 4, Part 1 will be removed.
26 januari: Deel 5, deel 2 wordt verwijderd, Part 5, Part 2 will be removed.
9 februari: Deel 6, deel 3 wordt verwijderd, Part 6, Part 3 will be removed.
23 februari: Deel 7, deel 4 wordt verwijderd, Part 7, Part 4 will be removed
9 maart: deel 5 wordt verwijderd, Part 5 will be removed
23 maart: deel 6 wordt verwijderd, Part 6 will be removed
6 april: deel 7 wordt verwijderd, Part 7 will be removed

Ik zou het leuk vinden als je ook een berichtje achter laat als je het patroon "meeneemt" ;-) En foto's van je vorderingen worden zeer gewaardeerd!
Veel borduurplezier!

I would appreciate it if you leave a comment when you take the chart ;-) And pics of your progress will very welcome!
Have lots of stitchingfun!






NB: De patronen voor deze SAL zijn gratis te downloaden, maar vallen wel onder het auteursrecht. Het is dan ook niet toegestaan om de patronen te delen of te kopiëren. Uiteraard kun je iedereen doorverwijzen naar dit blog, zodat men zelf de patronen kan downloaden!

Note: The charts for this SAL are free to download, but are copyright protected. It's not allowed to share or copy the charts. Of course you can point out anyone to this blog, so one can download the charts them selves.

64 opmerkingen:

Marga (MarPie) zei

Dank je wel, moet eigenlijk een quilt dubbelen maar eerst deze morgen maken.

Groetjes,
Marga♥

Carol R zei

Downloaded and printed off but it's too late to start now.
Thank you Simone!

Ellen zei

Thank you for this beautiful red sampler!

Hugs,

Nancy P. zei

This is such a sweet sampler and your generosity it so much appreciated. I am really looking forward to stitching this one.

evelyne zei

wat een leuk patroontje ik probeer het eerste deel klaar te hebben tegen dat het 2e deel eraan komt

Sezoentje-Sonja zei

Dit vind ik een heel leuk projectje, ik heb hem opgeslagen. Ga pas onder het kerstverlof kunnen beginnen maar het gaat dan fijn zijn om eens iets voor mezelf te kunnen maken:)
Ik laat de vorderingen zien op mijn blog hoor,
fijn weekend, liefs, Sonja

Annelein zei

Ik heb het patroon gedownload. Het ziet er allemaal prachtig uit!

Straks lekker wat steekjes borduren.

Dank je wel Simone!!!

Groetjes,
Willeke

Elly (creatieveling Elly) zei

Je hebt ook wel precies om 0.00 uur geplaatst, hoe krijg je het voor elkaar
Ja ik doe zeker mee, zal waarschijnlijk pas na volgend weekend worden. Ik heb de spullen van de week van je ontvangen, dus ik kan zo aan de slag

Jeanny zei

Leuk patroontje, heb het gedownload en wie weet.....misschien doe ik (tussen de andere werkjes door) ook nog mee.

Tilly zei

Mooi gedaan Simone,zodra 1e deel af is zal ik het laten zien, en bedankt voor je leuke nieuwsbrief. groetjes

Bernadet zei

Ik ben er klaar voor, gedownload en geprint! Maar eerst nog de beslommeringen :-( in het huishouden,
groet Bernadet

Annelies zei

Dank je wel Simone. Wat leuk dat je dit patroon beschikbaar stelt.
Ik heb het lapje al omgezoomd en ga er vandaag aan beginnen.

Guusje, zei

Dank je wel voor het eerste patroon. Ik ga hem vandaag meteen uitprinten. Is dit deel de helft dan begin ik midden bovenin want ik ben links.

Anoniem zei

thank you for this sal, ciao ciao from Italy, Silvia

Elza zei

Dank je Simone voor het uitwerken van dit patroontje.

Sandra's Handmade zei

Wat ontzetten leuk. dankjewel.
Ik ga proberen mee te doen. Vanmiddag een stuk linnen uitzoeken en een mooi kleurtje.

Foto's zet ik op mijn blog:
http://sandras-handmade.blogspot.com

Anoniem zei

Wat een leuk idee weer. Ik heb net het patroon geprint, de data in mijn agenda geschreven en mijn linnen omslingerd. Nu de juiste kleur rood nog kopen en ik begin.
Heb eerst nog een kerstbal af te breien!
Ans Binnerts de Jonge.

Els koetsier zei

Alles ligt klaar om te beginnen.

Misschien vanmiddag alvast beginnen.

Anoniem zei

Zodra de kerstkaarten klaar zijn ga ik beginnen.
Bedankt voor het uitwerken en het delen van deze letterlap.
gezellig weekend.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Dank je wel voor het delen en uitrekenen van deze lap. Ik doe graag mee. In september kocht ik het materiaal voor het XL speldenkussen bij de Quilthoeve. Het borduurwerk is bijna af. Nog even de v en e van love. Mooi weekend. Anny.

Bed, breakfast en quilts zei

Dit moet er nog bij kunnen, lekker kleine brokjes iedere twee weken1

Marleen zei

ik heb hem bewaard hoor, maar het zal wel za kerst worden voor ik eraan begin. Dankjewel
groeten Marleen

Anoniem zei

Dank je wel voor dit patroontje, lekker een steekje zetten, zodra ik het lapje linnen en garen heb.
gr. Gerrie

Ingrid zei

Tsja, ik heb linnen bij je besteld.. ik heb mooie kleuren borduurgaren. Dus, heb ik ook de SAL maar gedownload. Ik zal er zeker eens aan beginnen.!! bedankt

Dini zei

ik heb het linnen al binnen, nu nog even borduurgaren zoeken en dan kan ik beginnen, hartelijk bedankt voor het patroon.

Marians Quiltblog zei

Dank je Simone. Ik het het patroontje geprint, het linnen al omwikkeld dus kan ik vanavond beginnen.
Warme groet,
Marian

Pietsje zei

Bedankt voor dit leuke patroontje. Heb het gedownload dus kan er meteen aan beginnen.

Anoniem zei

Bedankt Simone,
Linnen en garens liggen al klaar! Hoop er snel aan te beginnen. Mooi werkje voor erbij.
Hartelijke groet,
Wilma Rutten

Yolanda zei

Patroontje staat bij mijn favorieten.....vanmiddag eerst met mijn lief shoppen voor de kerst...en nu zit ik heerlijk te borduren...2 randjes zijn al klaar.
Foto binnenkort op m´n blog.

Bedankt Simone, het is zo leuk om te doen.

Yolanda

Anja H zei

Hai Simone, ik heb je patroontje van de SAL "mee genomen". Ik ga er echter nog niet aan beginnen, ben namelijk links en het is makkelijker om van de andere kant af te borduren.
Bedankt voor het patroon.
Groetjes, Anja H.

Ik ben Esther zei

Ha geweldig het is zover...van de week kreeg ik het lapje en het garen van je (het is goed aangekomen,bedankt!)en gister nog snel het lapje omgeslingert en zo ff snel uitprinten en dan beginnen...heerlijk!!
Groetjes!
Esther

Noa zei

Ik ga hem ook uitprinten en er aan beginnen mooi voor tussendoor
hoegroot moet het lapje zijn?

Oude lappen zei

Mooi patroontje, ik ga het zeker maken. Nu nog het garen bij elkaar zoeken.
Liefs Liliane

marga zei

Een leuk idee ik. Het is geprint dus ik kan er mee aan de slag.
Groeten
Marga

josé zei

Bedankt enig patroon, ik ga het proberen.

josé zei

Bedankt enig patroon, ik ga het proberen.

Noor zei

Ik heb 'm even geparkeerd omdat ik met de Adventsjaal aan de slag ga. Daar komt elke dag een patroontje om te breien.
Dank je voor het maken en delen van diot mooie schoollapje.
fijne zondag, Noor

Ineke Platvoet zei

Hoi Simone,
Heb net je mooie patroon geprint. Dankjewel voor het maken en dat wij het ook mogen borduren. Ben nu nog bezig met een aantal kerst-ornamentjes maar als ik die klaar heb begin ik hiermee.

Megan Chamberlain zei

Thank you for sharing this wonderful pattern. Will have to go and find some fabric and thread, I can't wait to get started.

Anoniem zei

Ik heb het patroontje gedownload en uitgeprint: helemaal klaar dus om te beginnen!
Hartelijk bedankt voor het beschikbaar stellen van een schat van een patroon.
Groetjes,
Els.

Hennie zei

Wat een prachtige SAL is dit, ik ga hem zeker opslaan eerst even de andere borduurwerkjes maken en dan is deze aan de beurt.
BEDANKT voor dit mooie project.

Fijne zondag Hennie.

Penny zei

Thank you for sharing your lovely sampler so generously, Simone. Kinds regards, Penny

Phyllis zei

Wat leuk dat je dit doet! Ik heb hem inderdaad gedownload, maar het is nu even te druk (zowel met andere werkjes als met de drukke december maand) om er direct aan te beginnen, maar dat gaat ervan komen, hoor! Dank je wel voor het patroon.

Carin zei

Ik heb hem voor nu opgeslagen, Dank je wel !!

Stephany zei

Dank je voor het patroon Simone. dit weekend was mijn verjaardagsfeest maar vandaag, kindjes terug naar school, dagje vrij, ben ik lekker begonnen met borduren. Heb zelfs al een idee hoe ik hem ga afwerken:-)

angelasweby zei

Simone,
Thank you so much for sharing this lovely design with us. I have printed it off and can't wait to start it.
Best wishes. Angela

Solstitches zei

Thank you for sharing this beautiful sampler with us Simone.
I am looking forward to the SAL.
Margaret

Anke zei

Dank voor je patroon. ik laat je mijn vorderingen zien.
groeten Anke

Denise SA zei

Thank you for sharing your pattern I am now hopefully following your blog

Connie zei

Downloaded and trying to decide on fabric. Thank you!

Domie zei

Merci !! thanks
from France

Renée zei

Dank je wel voor het patroon. Ik ga nog niet beginnen met borduren, het moet nog even wachten..

Gaëlle zei

Thanks a lot for this sampler you're offering us! It's really lovely!

Gaelle from France

Cora Hoekstra zei

Ik heb het eerste deel af en op mijn blog gezet http://cora-nummer23.blogspot.nl/2012/12/letterlap.html, van mij mag de volgende komen....

Henny zei

Hoi Simone,
Ik heb hem uitgeprint en ben klaar met borduren, mijn "huiswerk"is af.
Bedankt voor het patroon.
ik heb foto's op mijn blog:
http://goedinbeginnen.blogspot.nl

Craftluver Marianna zei

Hoi Simone, Dank je wel voor het delen! Ik heb hem eerst even opgeslagen en bewaar hem om tijdens de feestdagen/vakantie lekker mee bezig te zijn! Ik zal daarna het op mijn blog (craftluv.blogspot) laten zien!
Groetjes,
Marianna Bergkamp

De Lapjeskat zei

Dankjewel voor dit patroontje. Ik heb het schoolmerklapje van mijn moeder uit 1928 dat zij als 10-jarig meisje maakte en zij vertelde erover dat het zo moeilijk borduren was op het slappe en losgeweven crisisdoek met veel te dik en te stug garen. En dat als je pas 10 bent! Ik ga er nog foto's van op mijn blog zetten. Groet, Anke

Gerrie zei

conotryPatroon geprint,garen erbij gezocht,
linnen ligt klaar . Dus ik kan beginnen.
Bedankt Gerrie

petronella zei

Dank je wel voor het patroontje!! Heb het gedownload en zie uit naar het volgende deel!

veronique zei

wat een leuke sal, voorlopig nog geen tijd, maar wel opgeslagen. hartelijk bedankt !!

Ellen zei

Had deel 1 helemaal gemist en zag nu het 2 de deel. Ze zijn gedownload en liggen klaar voor mijn nieuwe projectjes voor 2013. Dank je wel !!
Groet, Ellen

Handige Handjes zei

Toch overstag gegaan voor dit leuke lapje....Bedankt voor al het werk!

monique zei

Hallo simone,
Ik ben bezig met een sal van letterbakken en ik kan deze cijfers en letters erg goed gebruiken. Ik ben op zoek naar patronen om elk vakje te vullen. Dus heel erg bedankt! Kijk ook af en toe eens op mij blog dan kan je er misschien wat van terug zien.
Groetjes monique

Craftluver Marianna zei

Dank je wel voor het leuk patroon Simone! Ik weet hoeveel werk het soms is om dit soort dingen bij te houden!