15 december 2012

Kastjes/kistjes

Nou, dat ging snel met die 3 ladenkastjes! Ze zijn inmiddels alledrie al door iemand besteld.
Ik heb er dus nog maar een paar besteld en ook nog deze naaikistjes:

Well, that went fast with the little draw chests! They are all three sold.
So I ordered a few more and also these:

Normaal gesproken zou ik ze dinsdag of woensdag binnen moeten krijgen, dus dan vind je deze ook in de webwinkel.

I hope to get them next Tuesday or Wednesday, so you'll find them in the webshop then.

Ik kreeg vanochtend om 7 uur al de eerste foto doorgemaild van deel 2 van de 1905 SAL! En net nog één... Binnenkort weer Show & Tell.

This morning at 7 AM I already received the first picture of part 2 of the 1905 SAL! And a minute ago another one.... Soon another Show & Tell.

Fijn weekend verder!
Have a nice weekend!

2 opmerkingen:

  1. Leuke doosjes Simone. Dank voor de freebie merklap, lijkt me een leuk werkje voor 2013!
    Dank voor de goede verzorging van mijn bestelling, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I stitched my SAL piece last night but have been too busy to take a picture - hopefully tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting and reading my blog. Your comments are highly appreciated!
Dankjewel dat je een kijkje komt nemen op m'n blog. Leuk, als je ook een berichtje achterlaat!