Pagina's

11 januari 2013

1905 JHA SAL deel IV

Ietsje eerder dan normaal (die paar uurtjes maken ook niet uit), het 4e deel van de 1905 JHA Sampler SAL!
Je kunt hem HIER downloaden.
Deel 4 is het linker middendeel.

Let op!!! Voor diegenen die later "inschakelen"; vanaf morgen is deel 1 niet meer te downloaden!!!

Goed nieuws! Ik ben tot andere inzichten gekomen ;) Er zijn nog steeds mensen die nu pas aan de SAL beginnen. Dus voorlopig laat ik alle delen nog staan!

Fijn weekend!
A little bit earlier than normal (those few hours don't make the difference), the 4th part of the 1905 JHA Sampler SAL!
You can download it HERE.
Part 4 is the center left part.

Attention!!! For those of you who attended the SAL later; after tomorrow you can't download part 1 any longer!!!

I've come to new insights ;). There are still new starters for the SAL. So for now I still leave all parts available for download!

Have a nice Weekend!



14 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Oh, heerlijk , nu kan ik morgen weer aan slag, ik keek er al naar uit hoor :)
Fijn weekend, liefs, Sonja

Handige Handjes zei

Helemaal niet erg hoor! Bedankt en een fijn weekend.

Elza zei

Dank je Simone, dit weekend even druk dus maandag zal ik het wel af krijgen. Leuk groetjes Elza.

ArchangelDecker zei

Thank you so much for Part 4. Off to print it and stitch it up. :)

Pilarín zei

Muchas gracias, Simone!!
Besitos desde España,
Pilarín

Annelies zei

Dank je wel, ik heb net deel 3 af.

Elly (creatieveling Elly) zei

Gisteravond net op tijd deel 3 af gekregen. Om de twee weken is wel een goede stok achter de deur..

AnitaS zei

Bedankt. Kan ik morgen weer aan het werk.

Anoniem zei

Un grand merci Simone !
Pascalel

Megan Chamberlain zei

Thank you for part 4, just started stitching it, the design is looking so lovely.

Oude lappen zei

O fijn net nu het zondag is kunnen we beginnen aan deel 4. Bedankt hoor
Liliane

Anoniem zei

Ik ben de 19e terug van een familiebezoek in Zweden. Zo lang blijft het deeltje wel staan, denk ik? Leuk om thuis weer aan de slag te gaan!
Ans Binnerts

Els koetsier zei

Vandaag pas uit kunnen printen, was even een paar dagen weg. Vanavond vast watsteekjes maken.

anita zei

Hallo Simone,
Wat ben ik een fan van je blog en winkel, je hebt me weer helemaal aangestoken met je kleurtjes en patroontjes.De Sal, waar staat dat voor, en kun je de patroontjes per deel downloaden bij jou tot hij volledig is? Graag hoor ik van je.Groetjes Anita