Pagina's

26 januari 2013

1905 JHA SAL part V

Het is alweer tijd voor Deel 5 van de SAL. Met dit deel komen we aan het onderste randje van het merklapje. Je kunt deel 5 HIER downloaden.
It's time already for Part 5 of the SAL. With this part we reach the bottom border of the Sampler. You can download Part 5 HERE.
Sorry, maar het patroon is een beetje raar over 2 pagina's verdeeld, maar het lukte niet anders...
I'm sorry, the pattern is divided in 2 pages, but it wouldn't work another way....

Er zijn nog steeds mensen die starten met de SAL, dus voorlopig laat ik hem nog maar even staan!
There are still people starting with the SAL, so for now I leave it on the site to download!

Fijn weekend! Have a nice weekend!



17 opmerkingen:

Pilarín zei

Thanks!!!!!
XOXO,
Pilarín

Annelein zei

Simone, weer bedankt. Het is een erg leuke SAL om aan te werken...

Annelies zei

Dank je wel !! Vandaag moet ik werken, maar morgen ga ik ermee aan de slag.

Carla zei

Dank je, kan ik weer verder borduren!
Groetjes, Carla

Verona zei

Bedankt. Ik ben nog niet begonnen, maar heb alles opgeslagen

Pouwla zei

Ik heb jullie ook al fijn ingehaald en ben helemaal bij! Dank je wel voor het 5e deel.
Groetjes Pouwla.

Marian zei

Leuk...we kunnen weer verder...

Tilly zei

Bedankt Simone voor het 5e deel alweer, perfekte dag om aan de slag te gaan. groetjes

Marians Quiltblog zei

Dank je wel Simone. Kan ik na de zaterdagse klusjes weer lekker verder.
Fijne dag,
Groet Marian

AnitaS zei

Bedankt voor het nieuwe deel. Leuk weekend werkje.

Solstitches zei

Thank you Simone.
I just finished stitching part 4 last night so this has come at just the right time.
Margaret

Anoniem zei

MERCI Simone depuis la France!
Pascale

Megan Chamberlain zei

Thank you for the latest section, I finished part 4 a few days ago and have been eagerly waiting for part 5. It is a really lovely pattern and I am so pleased with how mine is looking.

Anoniem zei

Dank je wel voor weer een deel.Loop even achter,maar dat haal ik wel weer in.
gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Carin zei

Dank je wel weer !

Els koetsier zei

En we kunnen weer verder. begint al lekker op te schieten,

bedankt en op naar het volgende deel.

Supergoof zei

Simone ik wil even zeggen dat ik je een TOPPER vind met je borduurwinkel en je patroontjes.
Heb het deel van het merklapje gisteren weer uitgeprint voor ooit en ik ben er erg blij mee.