05 januari 2013

Show & Tell

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!! Een heel gelukkig, gezond en creatief 2013!
Happy Newyear! I wish you all a happy, healthy and creative 2013!

Wij sloten het jaar af met alweer een bruiloft. Mijn broer trouwde eindelijk, na 26 jaar verkering! Aangezien Mark en Petra in Frankrijk wonen, vond de bruiloft ook daar plaats.
We ended the year with yet another wedding! My brother finally got married after being engaged for 26 years. Because the couple lives in France, the wedding was also there.
Het prachtige bruidspaar

En de gááááve trouwauto!
Jullie hebben ondertussen niet stil gezeten! Ik heb heel veel foto's binnen gekregen van de SAL, maar ook van andere ontwerpen.
Kijk maar even mee...
In the mean time, you've been very productive! I've got a lot of pictures of the SAL. but also from other designs.


Elza is wel heel productief geweest dit jaar!

Marleen maakte deze "Christmas Angel"
En Marleen heeft het "Scrap House" gebruikt voor haar huisjesquilt.
Ook Henny heeft flink haar best gedaan!

De SAL van Henny
De SAL van Marian.
Deel 3 van Carol

Pilarins versie van de SAL

Cindy's part 3
Megan's SAL
Dat was het weer voor nu. Leuk hè, om al die verschillende versies van het schoollapje te zien?
Heb je de patronen nog niet gedownload, wacht dan niet te lang. Als deel 4 verschijnt, wordt deel 1 verwijderd! 
That't it for now. So much fun to see all different versions of the SAL, don't you think?
If you haven't downloaded the pattern parts yet, don't wait to long. When part 4 is published, part 1 is being removed!

Hugs, Simone 

23 opmerkingen:

  1. Congrats to the happy couple!


    I love seeing all the versions of the 1905 Sampler. All of them are very pretty! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bruidsjurk!
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een vraagje,zou het kunnen dat ik aan 1 streng dmc van het rood niet genoeg zal hebben voor het hele lapje?
    Mijn garen is al grotendeels op en ik heb toch gewoon met 2 draadjes geborduurt en maar 3 letters uit moeten halen omdat ik een foutje had gemaakt.
    Ik zie uit naar deel 4!!
    groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle zijn prachtig!
    Hartelijk dank voor het publiceren van mijn foto van SAL.
    Kussen uit Spanje,
    Pilarín

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig stel, en hoewel ik niets met autos heb ik deze wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een prachtig bruidspaar, heerlijk lijkt me dat zeg, zo een bruiloft in Frankrijk, je zal je daar vast niet verveeld hebben ;)
    Leuk om al die verschillende werkjes voorbij te zien komen,ik ben bij met borduren en kijk al uit naar deel vier :)
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Simone, ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Leuk dat je mijn foto's hebt geplaatst.

    fijne zondag, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    ik heb ook ff een vraagje.
    Het borduur wordt 34x34. Maar hoe groot moet het hele lapje zijn?
    Graag hoor ik van een van jullie.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben zelf ook net terug uit Frankrijk. Het nieuwste deel van de sampler moet nog gemaakt worden, maar weer heel hartelijk dank daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bruidspaar. Wat een mooie borduurwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk erg uit naar deel vier.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Simone, dank je wel voor dit leuke patroon.
    Ik zal je nog een foto sturen van mijn borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beter laat dan nooit, trouwen bedoel ik....
    en leuk al die SAL foto's, ik kijk uit naar deel 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi bruidspaar waren je broer en schoonzus.
    leuk om al deze verschillende foto's te zien van dezelfde werkjes.
    Mijn foto komt eraan als ik het 3e deel af heb.
    gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto van het mooie bruidspaar. Je hebt een heerlijke vakantie gehad zo te zien. En natuurlijk de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi bruidspaar en leuk dat je de fotos van mijn gemaakte werkjes geplaatst hebt.
    Groetjes ELza.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi setje en al 26 jaar verkering.
    Onze jongste dochter heeft inmiddels 19 jaar verkering en ik hoor nog steeds geen huwelijksklokken luiden ;-)

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig bruidspaar. En de auto geweldig.

    IK heb deel 3 ook klaar heb alleen geen foto gemaakt. Neem het dinsdag wel mee naar de Bee bij JOke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Simone

    Wat een prachtig paar en mooie foto's
    Leuk dat je de foto's geplaatst hebt.

    gr Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. http://cora-nummer23.blogspot.nl/2013/01/even-een-borduur-update.html en ik ben weer bij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo!, ben op je blog gekomen via Elizabeth van "busy bessy". Vermits ik ook een blog heb (je mag altijd ook bij mij een kijkje komen nemen) ga ik melding maken van je mooie SAL. Ik doe momenteel al mee aan de sal van Marie Carton en van Jeanny's merklapperie en ook met de borduurvrouw om een letterbak te vullen. Maar ik print de jouwe af en ga proberen om ook dit mee te doen of alleszins te maken, want het is een prachtig patroon!
    Groetjes en bedankt, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook een heel goed nieuw jaar voor jou. Leuk zo'n bruiloft in Frankrijk.Je borduurwerkjes zijn prachtig. Als ik die zie, krijg ik ook de kriebels om een borduurwerkje te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting and reading my blog. Your comments are highly appreciated!
Dankjewel dat je een kijkje komt nemen op m'n blog. Leuk, als je ook een berichtje achterlaat!