Pagina's

09 februari 2013

1905 JHA Sampler SAL deel 6... en 7 ook maar gelijk!

Zo hé, het is alweer tijd voor deel 6 van de SAL! Deel 6 is het laatste deel van het merklapje en zit linksonder. Voor de liefhebbers komt er over twee weken nog een 7e deel, maar dat is alleen nog het ingeweven randje. Je kunt er natuurlijk heel goed voor kiezen het lapje gewoon zo te laten...
Anyway... klik HIER om deel 6 te downloaden.
Part 6
It's already time for part 6 of the SAL! Part 6 is the last part of the actual sampler and is bottom left. There's coming a part 7 in two weeks, but this is only the woven border. You can also leave the sampler, just as it is...
Anyway... click HERE to download part 6.


Part 7
VERRASSING!!! Jullie krijgen deel 7 er gelijk bij! Dan hoef je geen twee weken te wachten om het af te maken. Je vindt deel 7 HIER. Ik hoop dat het duidelijk is, wat de bedoeling is. Anders heeft Willeke een duidelijke uitleg op haar blog staan. Let wel op, want Willeke verwijderd eerst een weefseldraad en vervangt deze door een gekleurde DMC draad. Maar omdat mijn lapje op een wat grovere stof is geborduurd, heb ik de kleurtjes gewoon tussen de bestaande weefseldraden geweven.

Surprise!!! You'll get part 7 right away! So you don't have to wait another two weeks to finish your sampler. You can download part 7 HERE. I hope it's clear,otherwise don't hesitate to contact me!


27 opmerkingen:

Carin zei

Dank je wel !!

Yolanda Buitelaar zei

Dank je wel, nu hoeven we niet te wachten. Eerst maar gaan werken, vanmiddag meteen beginnen.

Annelein zei

Wat heerlijk... de beide delen tegelijkertijd. Ik weet wel wat ik dit weekend ga doen.

Simone ik heb erg genoten van dit werkje. Dank je wel voor het delen van het patroon.

En een linkje naar mijn blog is helemaal prima.

Liefs, Willeke

GRANNY'S HOUSE zei

Dank je wel Simone, ze zitten allemaal in een mapje.

Groetjes
Ines

Marleen zei

Dankjewel Simone. Leuk. Als ik van mezelf aan een nieuw borduurproject mag beginnen is deze aan de beurt.
fijne dag, Marleen

Pilarín zei

Muchas gracias, Simone.
Pilarín

Annelies zei

Simone, geweldig, dank je wel !!

AnitaS zei

Bedankt. Ik weet wat ik dit weekend ga doen.352 iaveloa

Elza zei

Dank je Simone kunnen we het lapje afmaken.
Groetjes ELza.

Pouwla zei

Yes! Dank je wel Simone, nu kan ik fijn verder.
Deel 5 had ik al af.
Groetjes Pouwla.

Betsy zei

Dank je wel! Ik heb nu nog geen tijd om er aan te beginnen, maar het gaat zeker gebeuren...
Fijn dat je dit patroon met ons wilt delen.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth zei

Super weer, bedankt voor deze patroontjes! Ik ben nog niet zover met de SAL, maar komt goed...

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Carol R zei

Thank you Simone - a most enjoyable SAL!

Anoniem zei

MERCI/THANKS/DANK Simone !

Anoniem zei

MERCI/THANKS/DANK Simone !
Not anoniem ;-)
Pascale from Paris

Tilly zei

Bedankt voor alle patroontjes Simone, kan ik het letterlapje afmaken. groetjes

Els koetsier zei

Heerlijk kunnen we gelijk het lapje afmaken. Vanavond heerlijk borduren.

Hetti zei

Dank je wel Simone en een fijn weekend, groetjes Hetti

Marion zei

Heel hartelijk bedankt Simone en een fijn weekend gewenst.

Tot Zwolle en de groetjes van Marion

petronella zei

Dank je wel, kunnen we er weer mee verder!

Anoniem zei

Dank je wel Simone, voor het delen van het patroon.
Kan ik morgen weer verder.

grHenny

Jeanet zei

Heel erg bedankt voor de laatste delen , ik ben meteen aan de slag gegaan en heb het af, niet de geweven rand , dat pastte niet meer om het borduurwerkje
Ik wil je nog erg bedanken , heb het met veel plezier gedaan !
Zaterdag ga ik naar Zwolle wie weet zien we elkaar daar !

Fijne zondag
Groetjes Jeanet

Annelein zei

Ik vond het originele patroon niet mooi. De uil en de indianekop heb ik laten vervallen.

Ze zijn ondertussen geborduurd met wat anders....

Wietskes Quilts zei

Prachtig hoor, ik heb er van genoten. Niet van het maken natuurlijk, maar van het ernaar kijken......
groetjes
Wietske

Cora Hoekstra zei

Joepie, maar ook jammer Hij is Af
http://ypecolsga.blogspot.nl/2013/02/1905-jha-sampler.html en wat was die leuk om te maken, en af te werken, Simone heel erg bedankt voor je patroon en tijd. Wat mij betrefd voor herhaling vatbaar.

Noor zei

Simone, vandaag heb ik alle delen opgeslagen. Ik heb er nu nog even geen tijd voor, maar vind het een te leuk lapje om niet te maken!
Dank je voor het delen van het patroon. Warme groet, Noor

Anoniem zei

Heel hartelijk bedankt Simone, voor dit leuke patroon. Sinds kort ben ik verslingerd aan merklappen en alfabetten, dus ik ga hier zeker iets mee doen. Groetjes, Franka