Pagina's

01 juni 2013

B. Blok Mystery SAL Part I

Handig die techniek; terwijl ik in Zweden ben verschijnt hier vanzelf het 1e deel van de B. Blok Mystery SAL.
Hurray for modern technologie; while I'm in Sweden, the first part of the B. Blok Mystery SAL is published by itself.
Hier zie je een foto van mijn lapje op het - ingelijste - origineel. Het origineel is wat verkleurd, misschien dat mijn exemplaar nog een theebadje krijgt. Het garen wat ik gebruikt heb is van Valdani "Proud Turkey".
Here's a pic of my piece on the - framed - original. The original piece is a bit aged, maybe I'll give my sampler a tea-treatment. The floss I used is Valdani's "Proud Turkey".

Het eerste deel zijn de bovenste drie rijen. Als een echt schoolmeisje gaan we eens goed oefenen op de randjes en de letter I ;o) Ik heb een paar kleine foutjes in het patroon laten zitten, dat vond ik wel wat hebben!
The first part are the top three rows. Like a real schoolgirl we're going to practice on the borders and the letter I ;o) I left a few small mistakes in the chart, I found it kind of charming!

Nou genoeg geleuterd, jullie kunnen vast niet wachten om van start te gaan, dus klik HIER voor het patroon.
Well, enough drivel, you can hardly wait to start stitching, so click HERE for the chart.

Veel plezier ermee!
Have fun with it!


21 opmerkingen:

Nan ~ Threadwork Primitives zei

It's still May 31st here in the US so I
was very excited to see you post. I am going to go pick the fabric and thread right now. Thank you. This is going to be fun.....my first SAL.
Smiles, Nan
Threadwork Primitives

Patty C. zei

So much fun!

Els koetsier zei

Gelijk uitgerpint en ga er vandaag aan beginnen.

Patrizia Valle zei

thank you very much...is all fantastic
Pat

Pilarín zei

Muchas gracias!!!
El MSAL tiene muy buenas perspectivas!!
Besos desde España,
Pilarín

Els koetsier zei

Help ik krijg het patroontje niet uitgeprint. Wel de eerste 2 bladzijde en de derde waar patroontje opstaat alleen maar B.Blok Mystery Sal part 1.

Wat gaat er fout.?

Renée zei

Ik heb alles geprint en moet vandaag eerst nog feesten, morgen ga ik beginnen.

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is al opgeslagen en uitgeprint, dank je wel Simone!

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Dankjewel Simone-ga het zo uitprinten.
Het begin doet me denken aan mijn oefeningen voor kalligrafie-steeds hetzelfde herhalen tot het goed is.
Fijne tijd in Zweden met hopelijk veel mooi weer!
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Jeanet zei

Dank je wellll ik ga zeker meedoen , maar weet niet of ik het meteen kan maken allemaal
aangezien ik nog meer lapjes heb liggen :p

Groetjes Jeanet

Donatella from Italy zei

Many thanks for Mistery SAL.
I really appreciate!
Happy stitching!

Gudrun zei

Thanks!!!
Hope you have a nice time here in Sweden.
Hugs Gudrun

ine zei

Leuk die oefening van de letter I!
Past precies bij mij ;-)

Dank je Simone voor het extra werk....ik had toch niks te doen hahahahaha

Annelies zei

Dank je wel. Hij is inmiddels gemaakt ! Veel plezier in Zweden.

Anny zei

Dank je wel voor het patroontje. Ik zou meteen wel willen beginnen...Gezellige vakantie!

Guusje, zei

Bedankt voor het eerste deel.

Sonja- Sezoentje zei

Hier kan ik toch ook niet aan weerstaan, het vorige heb ik nog maar net af, zal dus buiten de tijd zijn maar ik vind het TE leuk.
Liefs, Sonja

Anoniem zei

Thanks so much. I think these school girl samplers are charming.

petronella zei

Weer een leuk patroontje! Erg bedankt!

Anke zei

Dank voor je patroontje, het is geborduurd. Nu wachten op het volgende deel.
Groeten Anke

Carol R zei

Thank you Simone. I stitched up part 1 over the weekend on 48ct nacre Gander linen with HDF OMG Red 1149. I've not had any time to take a picture but will do so shortly and send it to you!