Pagina's

22 juni 2013

Deel IV en S&T deel III

De weken vliegen voorbij, nu is het alweer zaterdag! En dus tijd voor Deel IV van de Blok Sampler!
The weeks are passing by so quickly, it's already Saturday again!1 So time for part IV of the Blok Sampler!

Toen ik dit merklapje kocht dacht ik op de foto te zien dat het grote alfabet geborduurd was in stersteekjes. Maar  in het echt waren het gewoon kruissteekjes! Ook leuk. En volgens mij zou je er wel stersteekjes van kunnen maken als je dat leuk vindt....
When I bought this sampler I thought this large alphabet was stitched with eyelet stitches. But they were just cross stitches! Also nice. And I think you can stitch them in eyelets if you want to...

Je kunt het patroon van deel IV HIER downloaden.
You can download part IV HERE.

Ik kreeg  nog wat foto's van deel  3:
I got some pics of part 3:

Deel 1 t/m 3 van Annelies, die hier op 2 november de Schoollapjesdag komt verzorgen. (er is nog plek!) 

Gudrun

Een blauwe variant van Hanneke. Deel 1 en 2.

Van Jolp.

Margreet is pas afgelopen zaterdag begonnen en heeft ff een inhaalslag gemaakt!

Deze is van Renée. "Ik borduur op 10 draads linnen Antique White met DMC no.154".
Fijn weekend weer!!!

11 opmerkingen:

Guusje, zei

Bedakt voor dit nieuwe deel, ik ga deze week een inhaal slag maken.

GRANNY'S HOUSE zei

Dank je wel Simone, ik loop een klein stukje achter, maar dat komt wel goed ;-)

Groetjes
Ines

GRANNY'S HOUSE zei

Dank je wel Simone, ik loop een klein stukje achter, maar dat komt wel goed ;-)

Groetjes
Ines

Jeanny zei

Dank je wel, het is ontzettend leuk om te doen.
Lieve groet.

Annelies zei

Dank je wel. Ik ga weer verder !

Sonja- Sezoentje zei

Oh, ik vind hem super, ik moet er nog aan beginnen maar ga dat morgen doen , veel te mooi om niet te maken,
fijn weekend,
liefs, Sonja

Gudrun zei

Thanks/Tack Simone!
Have a nice weekend.
Hugs Gudrun

Renée zei

Ik heb een proefje gemaakt van stersteekjes, wordt leuk. Maar dan wel met een enkele draad, anders wordt het te dik. Wel een uitdaging...

Carol R zei

Thank you for Part 4 Simone. I have stitched Part 3 but haven't got round to taking a picture - soon!

Grit zei

So Fantastic, all of them. I love your SAL.
Grit

Ellen zei

Dank je Simone , had van de week mijn betselde pakketje van jou binnengekregen en heb inmiddels een beginnetje gemaakt.
Vind het er al super uitzien en ga vandaag een inhaalslag maken want buiten regent het ,kopje thee en ontbijtje om nu mee te beginnen ..de lampjes aan en heb al wat kaarsjes aangestoken en dan heerlijk van deze dag genieten! ;)

Ik wens je een hele fijne zondag toe en ik zal je een foto mailen

Lieve Groetjes Ellen