Pagina's

06 juli 2013

Laatste deel / final part B. Blok SAL

Vandaag alweer het laatste deel van de B. Blok SAL. Helaas voor ons heeft mevrouw B. Blok het cursieve alfabet nooit afgemaakt... :-( Aan de andere kant biedt 't wel mogelijkheden om hier een stukje eigen inbreng toe te voegen. Ik heb er voor gekozen om mijn eigen naam en het jaartal te borduren. Echter met maar één draadje zodat het ondergeschikt is aan het origineel.
Today already the last part of the B. Blok SAL. Unfortunatly miss B. Blok never finished the cursive alphabet... :-( But it provides some space for personification of your sampler. I chose to stitch my own name and the year. But with only 1 thread, so it's subordinate to the original.


Hier kun je het allemaal nog iets beter bekijken:
Here you can take a closer look:

Je kunt het laatste deel HIER downloaden.
You can download the last part HERE.

De Show & Tell houden jullie nog even tegoed. Door de voorbereidingen voor de Zomerfair in Naaldwijk (vandaag 6 juli van 10.00 tot 16.00 bij de Quilthoeve!) heb ik er nu geen tijd voor...
I'll do the Show & Tell later this week. Because I attend a Fair today, I don't have the time for it at the moment....

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de Mystery SAL! Ik vond het in ieder geval weer erg leuk om te organiseren. Kijken of ik weer wat nieuws kan verzinnen voor nog een SAL.... ;)
I hope you enjoyed the Mystery SAL! I think it was fun to host it again. Let's see if I can figure something new for another SAL....


17 opmerkingen:

Renée zei

Ik was nog nèt niet naar bed, dus maar even geprint. tot morgen in Naaldwijk!

dany17 zei

Merci beaucoup!

Annelein zei

Leuk voor in het weekend. Straks even uitprinten en mee naar de waterkant...

Annelies zei

Dank je wel !! Goed weekend.

Anoniem zei

MERCI beaucoup Simone !
Pascale L

GRANNY'S HOUSE zei

Dank je wel Simone!!!

Groetjes
Ines

Gudrun zei

Thanks Simone!
Good luck with the summerfair.

hugs Gudrun

Anoniem zei

Bedankt Simone en wat een verrassing dat het niet af is gemaakt.
Een gezellige dag in Naaldwijk en een goede zondag.
groetjes,Truus uit Drenthe

Gonny zei

Hartelijk dank voor het delen met ons van dit patroon.
Eerlijk gezegd heb ik het alleen nog opgeslagen maar nog niets aan gedaan. Er zijn zoveel WIMmetjes. Maar dit is er zeker één van!!!

La Nouille zei

Thank you very much Simone! This SAL is/was beautiful. I haven't even started mine yet but my fabric and thread are ready to go! As I am on holiday I may start it very soon.
Enjoy your fair!

Carol R zei

Thank you Simone! I look forward to stitching this part and also to see what else you have in mind for a new SAL. How do you do your hem-stitching? The corners look different to how I do it.

Guusje, zei

Bedankt voor het laatste deel en veel succes en plezier vandaag.

Ik ben Esther zei

Ik ben nog steeds aan het mee borduren(ben net over de helft)en ik vind het superleuk net als de vorige!!
Dus van mij mag je over een tijdje nog eentje doen...;O)
Fijne dag in Naaldwijk vandaag,helaas te ver weg voor mij.
Groetjes Esther

Donatella from Italy zei

Many thanks for this nice sampler from me and from american forum friends!|

Josette Guerin zei

merci c est splendide biz

Rita Janssen zei

ik heb het allemaal uitgeprint, voor ooit... zie nochtans op verschillende blogs dat ze ermee bezig zijn of dat hij reeds af is, dus zal ik toch eens tijd moeten zoeken :(
Groetjes, rita en bedankt om het patroon te delen!

Anoniem zei

Thank you for sharing another beautiful and charming sampler!

Stephanie