Pagina's

24 juli 2014

Show & Tell Summer SAL

Van een aantal dames heb ik foto's gekregen van de vorderingen aan de Summer SAL. Is altijd leuk om te zien hoe het er in andere kleuren uitziet.

Marjan

Renée, geborduurd op 12 draads linnen met DMC 3750

Rita
En sommige dames hebben ook het deel van gisteren al af!
Nogmaals Marjan

Alie
Vanochtend ben ik naar de Brocantemarkt in Apeldoorn geweest en heb wat leuke spulletjes gekocht. En bij één van de laatste kramen vond ik dit merklapje!!! Ik vind hem zo mooi! *Ü*
Sommige letters en motieven zijn geborduurd in de "kastjessteek" en ook heel leuk dat hij in twee kleuren is.
Dit zou zomaar een toekomstige SAL kunnen worden....

Mocht je in de gelegenheid zijn; over 2 weken, op 7 augustus, is er weer een Brocante markt in Apeldoorn.

Liefs, Simone

7 opmerkingen:

Margriet Hof zei

Mooie oude merklap! Ik was ook op de antiekmarkt en zag er nog meer, maar liet ze voor jou liggen....En heb je ook dat leuke miniatuur garen-en-band-winkeltje gezien? Ik plaatste er een foto van op m'n blog (http://www.tweedehandswerk.nl)
Lieve borduursters: mag ik even belerend zijn: ik zag een speld of een naald in een borduurwerk, maar passen jullie wel op voor roest? Dat kan zomaar toeslaan, wat zo jammer zou zijn.
Margriet

Rita Janssen zei

Dankjewel om onze foto's te plaatsen.
Wat een schat heb je gekocht daar op de antiekmarkt! Echt supermooi! Als dit een SAL wordt, ben ik zeker kandidaat!!!
Grtjes, rita.

Dear Jo zei

Bofferd!!! Weer zo'n mooi lapje voor een nu toch wel echte verzameling.
Groetjes, Jolanda

Marjan zei

Leuk dat je de foto's hebt geplaatst, nu zie ik dat er nog meer 'sterren' meedoen, gezellig!
Groetjes weer

Guusje, zei

Wat een mooie lap heb je gekocht. En wat een mooie SAL lapjes. Zeker mooi om ze in een andere kleur te zien.

De borduurvrouw zei

Wauw Simone wat een schat heb je in Apeldoorn gevonden, schitterend lapje.
Bedankt voor de Summersal, ik doe niet mee maar sla de delen op voor later. Groetjes, Nienke

Truus zei

Mooi deze merklap en ben benieuwd of het een SAL gaat worden.
Geweldig om te zien hoe iedereen bezig is met de SummerSAL.
Fijne vakantie
groetjes,Truus uit Drenthe