Pagina's

02 juli 2014

Summer SAL deel 1


Aantal kruisjes: 146W x 152H
26 ct. (10 draads) Antique White 45 x 45 cm
4 strengen DMC 816


Klik om te vergroten!
Om het patroon te printen: Klik zodat het plaatje vergroot, klik met de rechtermuisknop, kies "opslaan als" en sla op op je computer. Print de afbeelding vanaf je computer.

Sommige mensen hebben nog wat moeite met de stersteek.
Je prikt steeds van buiten in het midden, zodat er in het midden een klein gaatje ontstaat. Op het originele lapje is de stersteek met 2 draadjes geborduurd, maar het kan ook met 1 draadje (vind ik zelf mooier).

Vind je de stersteek te ingewikkeld dan kun je ook in plaats van ieder sterretje een blokje van 2x2 kruisjes doen.

Veel plezier ermee!

Liefs, Simone

18 opmerkingen:

Annelein zei

Kijk ik vanavond nog wat op mijn tablet. Zie ik dat je het eerste deel van de SAL al hebt gepubliceerd! Ik kan bijna niet wachten tot morgen. Zo leuk dit merklapje...

Carol R zei

Thank you Simone!

Cornelia de Brabander zei

Bedankt voor het plaatsen van het patroon.
Hoeveel ruimte kunnen we boven vrijlaten? Ik heb een lapje bij jou gekocht.
Groeten,
Cornelia

Renée zei

Leuk, stersteekjes!

Annelies zei

Dank je wel !!

dany17 zei

Merci!

Truus zei

Dank je wel Simone!
Ben nog achter met de Randjes,dus dit moet nog even wachten en ik sla het op.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Ina zei

Bedankt voor deze mooi randjes ik ga er weer voor geniet van de vakantie.groetjes Ina

Bea zei

Dank je wel Simone dat dit patroon met ons wil delen! Ik sla ze even op om eerst wat ander werk af te maken en dan zal ik hier van gaan genieten!

Elza zei

Als je het geen bezwaar vind dan plaats ik het ook op mijn blogje.
Leuk ga ook meedoen.
Groetjes ELza.

Anoniem zei

Bedankt Simone voor dit leuke randjespatroon, groetjes van Ria.

Inge zei

Dank je wel Simone
Hoe groot wordt het geborduurde deel ?
Zodat ik weet waar ik op jouw lap moet beginnen ,hoeveel cm van boven ?
Groetjes Inge Brinkhuis

Marleen Jacobs zei

Bedankt Simone

Leuke randjes, die alweer klaar zijn en wachten op de volgende.

Donatella from Italy zei

Thank you Simone!!

naald en draad zei

Weeral prachtig werk bedankt dat je dit met iedereen wil delen.
groetjes Carine

Rita Janssen zei

Dankjewel voor het patroontje, ga het uitprinten en ben van plan om mee te doen!
Grtjes, rita.

MarianneD zei

Dankjewel! Lekker buiten borduren...;-)

Anoniem zei

Hoi Simone, was je dit lapje nog voor of na borduren, omdat het nog zo gesteven is?