Pagina's

16 juli 2014

Summer SAL deel 3


Aantal kruisjes: 146W x 152H
26 ct. (10 draads) Antique White 45 x 45 cm
4 strengen DMC 816

Klik om te vergroten.

Om het patroon te printen: Klik zodat het plaatje vergroot, klik met de rechtermuisknop, kies "opslaan als" en sla op op je computer. Print de afbeelding vanaf je computer.

LET OP! De bovenste rij sterretjes is een herhaling van het vorige deel!

Nu we wat verder gevorderd zijn is het misschien leuk om jullie vorderingen te laten zien. Als je mij een foto mailt zal ik binnenkort een Show&Tell op mijn blog plaatsen.
Veel plezier ermee!

Liefs, Simone

5 opmerkingen:

Bea zei

Dank je wel Simone voor het derde deeltje van de SAL, ik heb hem opgeslagen en als ik weer een beetje bij ben met mijn werkjes ga ik hem maken!

Rita Janssen zei

Dankjewel voor deel 3, deel 2 is bijna klaar! Als ik nog wat verder ben mail ik je een foto door, beloofd!
Grtjes, rita.
Wat tot nu toe klaar is vind je al op mijn blog vandaag.

Marjan zei

Fijn, daar is deel 3. Op mijn blog staat de update mét foto. Of wil je hem toch liever gemaild hebben?
Groetjes weer

Truus zei

Dank je wel voor deel 3.
Leuk de uitleg bij deel 2 en sterretjes borduren heb ik al heel lang niet meer gedaan.
groetjes,Truus uit Drenthe

Esther van Welzen zei

De O staat op de vergrootte versie op drie kruisjes en op de normale staat de O op twee kruisjes.
Vr Gr