Pagina's

03 september 2014

Summer SAL deel 10


Aantal kruisjes: 146W x 152H
26 ct. (10 draads) Antique White 45 x 45 cm
4 strengen DMC 816


Klik om te vergroten!
Ik heb voor jullie alvast het patroon aangepast met het jaartal 2014!

Klik om te vergroten!

Om het patroon te printen: Klik zodat het plaatje vergroot, klik met de rechtermuisknop, kies "opslaan als" en sla op op je computer. Print de afbeelding vanaf je computer.

LET OP! De bovenste rij kruisjes is een herhaling van het vorige deel!

Helaas... Dit was alweer het laatste deel van de Summer SAL. Ik hoop dat jullie er een hoop plezier aan beleefd hebben. En stuur vooral foto's van jullie vorderingen! Is altijd verrassend om te zien wat andere kleurvariaties doen.

Liefs, Simone

9 opmerkingen:

Annelies zei

Zeer bedankt voor het patroon en voor al je moeite.

Ina zei

bedankt voor het mooie resultaat,heeft iemand nog een tip om het geheel mooi sf te werken ik heb nl een lap zonder afgewerkte zij en onderkanten

Truus zei

Bedankt Simone voor het laatste deel en al het werk dat je er aan hebt gehad.
Plaats je het hele patroon nog in het geheel een keer.Nu heb ik allemaal losse stukjes en ik ben bang dat ik straks een stuk kwijtraak-alvast bedankt.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Dank je wel Simone, voor al het werk en leuk patroon! Had nog nooit mee gedaan, maar vond het heel leerzaam. Ga nu eerst de rij van vorige week verder borduren, daarna van deze week, ben een beetje achterop geraakt.

Liefs, Ineke

ingrid zei

Bedankt voor al het werk.
Ook ik had nog nooit meegedaan aan een Sal.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt

Groet,
Ingrid

Bed, breakfast en quilts zei

Het was helaas zoo druk deze zomer dat ik de hele SAL heb gemist, die van vorig jaar is wel af en met de randjes ben ik bij. Keuzes maken heet dat. Maar, ik sla de patroontjes op tot het rustig wordt.....

Marjan zei

Dank je wel voor deze laatste rand én voor al het werk en de tijd die je er in gestopt hebt! Het was voor mij ook de eerste keer dat ik aan een SAL meedeed en het is me heel goed bevallen. Wat ik heel leuk vond, was mijn eigen ongeduldigheid wanneer ik een randje af had en niet verder kon omdat het nog geen woensdag was ;-)
Natuurlijk krijg je nog een foto, ik hoop in het weekend tijd te hebben om te beginnen met de laatste rand.
Groetjes weer

Anoniem zei

Ik ben net begonnen met de SAL (aan de eerste rij letters bezig) maar het is een heerlijk project op te doen. Ik ga de randen afwerken door het inweven van draden zodat je een ouderwets schoollapjeseffect krijgt. MIsschien een tip voor anderen?

De borduurvrouw zei

Bedankt voor het delen van het (prachtige) patroon. Ik heb de delen opgeslagen want ik ben van plan om hem zeker nog eens te maken. Wie weet op de mooie gewolkte linnen borduurstof die ik gisteren bij je kocht. Ik vond het leuk om kennis met je te maken. Groetjes, Nienke