Pagina's

03 juli 2015

Summer SAL 2015 - banner


Als je meedoet met de Summer SAL, zou je dan svp deze banner op je blog, website etc willen plaatsen, met een link naar dit blog (http://soedidee.blogspot.nl)? Dat is het enige wat ik van je vraag! Als je geen website hebt, dan houdt het op, maar mag je nog wel gewoon mee doen. ;)

If you're going to join the Summer SAL, would you be so kind to publish the banner on your blog, website etc, with a link to this blog (http://soedidee.blogspot.nl)? That's all I ask from you!
If you don't have a website or such, no problem. You can still join! ;)

9 opmerkingen:

Renée zei

Ik heb geen blog of website, maar heb de banner en link op mijn FB gezet

Rita Janssen zei

Heb hem meteen op mijn blog gezet, geen probleem! Ik zal er ook nog een blogje over schrijven om het in de aandacht te brengen. Bovendien ga ik ook meedoen, LEUK!!!!! Dankjewel om dit te doen!
Grtjes, rita.

nuria zei

Yo quiero participar. Lo publicare en mi facebook particular

Pouwla zei

Gedaan!

Ellen zei

Hij staat er hoor !!
Groetjes, Ellen

Le Ciel zei

Ich habe keinen Blog. Aber ich habe es auf FB gepostet. Ich freu mich schon auf den SAL. Liebe Grüße von Sabine und allen ein schönes Wochenende

labores artesanales zei

Buenos dias!
Me gustaría bordar con ustedes este precioso Sal.
Gracias.
Publicado en mi blog, y redes sociales.

Luz Carmona zei

Gracias Simone, si participo y lo comparto en Face Book y Twitter , saludos¡

Dili's Creaties zei

heb hem op mijn blogje ge zet