Pagina's

19 augustus 2015

Toska Parthum SAL, deel 6




Helaas weet ik niet veel over Toska en de herkomst van het merklapje. Het komt hoogst waarschijnlijk uit Duitsland. Ik heb begrepen dat veel merklappen in Duitsland gedateerd zijn met "Ostern" (Pasen), omdat dat ook het einde van het schooljaar was.

Unfortunatly I don't know much about Toska or the origin of the Sampler. It's most probably made in Germany. I understood that more Samplers in Germany are dated with "Ostern" (Easter), because this was also the end of the Schoolyear.


Ik hoop dat jullie weer een hoop borduurplezier beleefd hebben aan deze Summer SAL! Ik ga komend jaar weer op zoek naar een leuk vervolg ;) Ik ben ook heel benieuwd naar jullie uitvoeringen van Toska's merklapje. Je kunt je foto's mailen, dan zal ik ze hier op het blog laten zien.

I hope you enjoyed stitching the Summer SAL! I'll start searching for a sequel for next year ;)
I'm also curious of your versions of Toska's Sampler. You can email your pictures, so I can show them here on the blog.

8 opmerkingen:

Bed, breakfast en quilts zei

Wat is het toch jammer dat ik geen extra twee armen aan de achterkant heb; voor quilten, achter borduren. Lijkt me DE oplossing voor het chronisch tijdgebrek!

Ria van Os zei

Bedankt voor de leuke patroontjes, ben gisteren begonnen om de eerste steekjes te zetten, vanwege de verhuizing had ik eerder geen tijd, ga er nu van genieten, gr.Ria.

Mieke49 zei

Hoi Simone,
Dank jou wel weer voor deze mooie Sal.
ik ben begonnen maar nog niet helemaal klaar.
maar als het klaar is laat ik het natuurlijk zien.
fijn weekend en groetjes van uit een zonnig Maarssen

Renée zei

Bedankt voor deze leuke SAL, ben een beetje achter vanwege vakantie zonder internet!

Ellen zei

Nogmaals bedankt Simone hij is klaar en je hebt als het goed is de foto in je mail.
Ik vond het super om mee te doen !!
Groetjes, Ellen

Pouwla zei

Hoi Simone,
ik begin nu aan het laatste stukje.
Als ik 'm van de week klaar heb, stuur ik je een fotootje.
Groetjes Pouwla.

jozien veenendaal zei

Hoi Simone, met veel enthousiasme aan Toska geborduurd, hij is klaar maar nog niet "af".
Dank voor de patronen en alle energie die je erin gestoken hebt! Fantastisch! Geldt ook voor RPW waarvan ik een trouwe volger ben.
Groeten van

Jozien

Annelein zei

Vandaag een lapje borduurstof op maat geknipt, het garen erbij gepakt en dan straks... de eerste steekjes van deze geweldige lap.

Dank je wel voor het vele werk dat je hier aan hebt gehad om het te delen op het www...