Mittens on a clothesline

Hier is tie dan; het laatste blok van de Snowmen & Reindeer Quilt "Mittens on a Clothesline". Dat vogelhuis vind ik geweldig! Die zou hier in de tuin ook niet misstaan... ;)
Here it is; the last block of the Snowmen & Reindeer Quilt "Mittens on a clothesline". I love the birdhouse! Would fit great into my backyard.... ;)

En vanochtend kwam met de post ook de honeybun van Holly Jolly Snowmen die ik ervoor besteld had, dus ik kan hem ook meteen in elkaar gaan zetten. (Als de blokken uit hun theebadje komen).
This morning I received also the Honeybun from Holly Jolly Snowmen which I ordered for it, so I can assemble it. (If the blocks are ready with their tea-bath)

Hugs, Simone

Een half uur later... WHAAAAA!!!! M'n theebad is helemaal mislukt! Al het rood is doorgelopen.... :((( Ik heb alles maar in de machine gegooid met chloor en oxi-action, erger kan het toch niet worden...
Edited after an half hour... WHAAAA!!! The teabath completely went wrong! All the red has been bleeding... :((( I throwed everyting in the washing machine with bleach, it can get any worse...

Duim maar voor me, anders moet ik het allemaal nog een keer borduren...
Keep your fingers crossed! Otherwise I'll have to start all over again...

Reacties

Oh nee, da's een ramp!
Was het dan geen kleurvast garen?
Ik duim echt dat het te redden is, zo veel werk en 't is zo mooi!
Berna zei…
Oooohhh wat erg!! Ik hoop dat je nog iets hebt kunnen redden. Vogelhuisje en stof zijn in elk geval heel leuk.
Hennie zei…
Ooooh nee hé ik hoop dat het nog goed komt.
Groetjes Hennie.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band