NEW YEARS SALE!

Omdat ik me alleen nog maar bezig wil houden met borduurwerkjes ontwerpen en maken (behalve hobby-matig voor mezelf dan), heb ik besloten alle zelfgemaakte woonaccessoires en cadeautjes in de uitverkoop te gooien!
En omdat ik er graag van af wil heb ik ook flink afgeprijsd; zo zijn bijv. alle kussenhoezen nu nog maar € 7,50.
Je vindt alle aanbiedingen in de webwinkel.
I've decided to concentrate on Cross Stitch designing and finishing (except for my own hobby), so all my handmade home accessoires and presents are for sale now! For example; all pillow covers are only € 7,50 now. You can find them all here in the webshop.

Hugs, Simone

Reacties

Berna zei…
Ik ga eens even snuffelen.
Maar niet voordat ik je een heel goed en creatief nieuwjaar heb gewenst.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band