via seizoentje sonja kwam ik hier op jou blog terecht. Wat een superleuke blog heb je! Ik ben dan ook maar meteen volger van je geworden. Graag wil ik proberen mee te doen met het 1905 sal. Ik hoop dat het patroon nog ff blijft staan. Groetjes en een fijne tweede kerstdag, Pouwla.
Ik kwam vorige week via via bij jou terecht...had dus in een gekke bui beslist dat ik ook met die Sal 1905 mee wilde doen... materialen bij je gekocht, is toch wel erg gemakkelijk hoor dat dat zo kan...patroon gedownload.. En zie...de inhaalslag is geleverd. Je wil graag foto's zien, welnu deel 1 is klaar en deel 2 bijna te zien op mijn blog ( aangezien ik er 3 heb, vermeld ik het even hier, als dit niet mag, moet je het maar verwijderen) http://twistkleding.blogspot.nl/2012/12/sampler-1905-sal.html
Reacties
Fijne feestdagen ook voor jou en je gezin en een gezond 2013.
Groetjes Marguerite
groetjes van Marijke
Liefs Liliane
Groetjes Anneke
Lida
via seizoentje sonja kwam ik hier op jou blog terecht.
Wat een superleuke blog heb je!
Ik ben dan ook maar meteen volger van je geworden.
Graag wil ik proberen mee te doen met het 1905 sal. Ik hoop dat het patroon nog ff blijft staan.
Groetjes en een fijne tweede kerstdag, Pouwla.
Fijne dagen nog en liefs Marianne
En zie...de inhaalslag is geleverd.
Je wil graag foto's zien, welnu deel 1 is klaar en deel 2 bijna te zien op mijn blog ( aangezien ik er 3 heb, vermeld ik het even hier, als dit niet mag, moet je het maar verwijderen)
http://twistkleding.blogspot.nl/2012/12/sampler-1905-sal.html