OVER WOLLETJES, GARENS EN LINNENS

Alweer even geleden kwam er hier een grote doos uit Amerika, met allerlei moois uit de verfpotten van Weeks Dye Works. Het duurde even voor ik alles verwerkt had, maar afgelopen week heb ik alles in de webwinkel kunnen zetten.


GARENS
Ik had al een heleboel kleuren van Weeks Dye Works, maar het bleek dat ik nog niet alles compleet had! Dus ik heb uitgezocht welke kleuren ik nog mistte en heb deze toegevoegd aan de collectie.


LINNEN
Zelf pak ik steeds vaker een mooi stukje handgeverfd linnen voor mijn borduurprojecten. Het is zo heerlijk zacht en de kleuren zijn zo prachtig! En ik merk dat jullie het ook steeds meer gaan waarderen, ondanks het prijskaartje. Maar het geeft je borduurwerk dan ook een unieke uitstraling!
Er zijn een aantal nieuwe kleuren in verschillende "counts" toegevoegd en ook de voorraad is weer aangevuld. Er stonden nog wat linnens in backorder en die liggen inmiddels bij de douane, dus er komt nog meer moois aan!


WOLLETJES
Wat een kleurenpracht hè? Dit zijn 100% wollen stoffen die eveneens handgeverfd zijn in de meest prachtige kleuren. Voordeel is dat de stoffen niet rafelen, dus ze zijn heel goed te gebruiken om bijvoorbeeld te appliceren. Zelf gebruik ik ze vaak in bijvoorbeeld een naaldenboekje of op een speldenkussentje. Of zoals hier voor de afwerking van een borduurwerkje.


Ik krijg zin om aan de slag te gaan met al die mooie kleuren! Jullie ook?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band