Tempted

I should have been ironing.... All DH's shirts are waiting on the ironboard... But somehow this seems much more tempting to me!

It's a Charmpack of Moda "Patisserie", that I'm turning into little bags, which I bind on to a wreath. Like this one. The filling and closing of the bags is much more fun while sitting in the sun with a cup of tea and a Easter egg ;)

Unfortunately there was this little voice in my head, making me feel guilty... So, now I'm going to iron first and hopefully after that I can fill some more bags.

Eigenlijk moet ik dringend strijken. DH heeft geen enkel overhemd meer in de kast hangen...
Maar vind je niet dat dit er veel verleidelijker uit ziet? Ik ga nog een Bep-krans maken, zoals deze, maar dan in een zomer uitvoering. Hiervoor heb ik een charmpack van Moda "Patisserie" bij Bep gekocht. En nu moeten dus al die zakjes gevuld en dichtgenaaid worden.... Een heerlijk klusje voor in de tuin onder het genot van een kopje thee en een paaseitje.

Helaas begon het schuldgevoel aan me te knagen... Dus nu toch eerst maar strijken! Hopelijk kan ik daarna nog een paar zakjes doen.

Hugs, Simone

Reacties

Lisa zei…
Sometimes little voices need to be ignored :)
I vote on making the wreath and enjoying the outdoors.
Berna zei…
Snel strijken en dan alle rust om lekker te prullen. De zachte kleurtjes zijn mooi!
Misschien moet ik maar een stel zakjes naaien en meenemen op vakantie en ze dan vullen in een luie stoel? Als ik niet oppas ligt de auto straks vol met allerlei handwerkspulletjes LOL
Succes ermee. We zien het resultaat wel.
Groetjes
Berna

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band