Naald en Draad dag

Zaterdag met Bep en Hester naar de Naald en Draad dag van Els, Marloes en Liezbeth in Heenvliet. Bep was uitgenodigd om daar ook met d'r winkeltje te komen staan en wij mochten meerijden ;)

Ik moest al vroeg op, om 6 uur zat ik al in de auto op weg naar Bep! We waren mooi op tijd in Heenvliet (leuk dorpje trouwens!) en konden even bijkomen van de lange reis en Bep d'r winkeltje opbouwen, voordat de drukte los barstte.

Wat kwamen er een hoop quilt- en borduur-dames! Ik had amper tijd om foto's te maken...

Gelukkig nog wel deze prachtige tas op de foto gezet:

En de achterkant is bijna nog leuker....


Els en Liezbeth hadden de "Grand-opening" van hun nieuwe samenwerkings project "2SIS". Sam had de eer om de officiele handeling te verrichten:


Knap hè, van zo'n klein ventje? En kijk de dames eens stralen!


Dit is het eerste pakket wat de "2SIS" aanbieden:


Is het geen schatje?


Hier Els nog even in actie. Let vooral op al die leuke quiltjes!


En deze dan! Dit quiltje met 4 verschillende schaapjes (punchneedle, borduren, stitcherie en applicatie) had Liezbeth gemaakt. Ik vind hem geweldig!

Ik heb helaas geen foto's van Bep d'r winkeltje... Daar stonden de hele tijd allemaal mensen voor ;)

Ik vond het een geweldige dag! Jammer, dat Heenvliet zo ver weg is, anders ging ik zeker vaker.

groetjes, Simone

Last Saturday I went to a "Needle and Thread" day. A day that is organised by several shops. I met so many wonderful ladies with such pretty projects! Let the pics do the talking ;)

Hugs, Simone

Reacties

Leuk Simone, ik heb die tas ook gefotografeerd op mijn blog, was er wég van.

groetjes, Jeannet

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band