Kathy's RR

De post bracht me weer een Friendship Sampler, deze keer van Kathy. Ik heb hem gelijk maar geborduurd zodat ie weer door kan naar Karin. Er zit gelukkig weer een beetje beweging in de RR!

I received Kathy's Friendship Sampler by mail and stitched it right away. So it's ready to be send to Karin. It's nice to see the RR's are on the move again!

Kathy heeft een heel eigen kleurencombinatie gemaakt en had de verschillende garens meegestuurd. Ik heb gekozen voor een lavendelblauwe kleur.

Kathy has her own color-combination and sent the threads along with the RR. I've picked a lavender-blue shade out of it.

De weermannen voorspellen een heel herfstachtig weekend, dus ik weet wel wat ik ga doen.... Borduren en quilten! De kerstelfjes vorderen gestaag, ik heb nu ongeveer een kwart gequilt. Helaas is het op foto's bijna niet te zien, dus jullie zullen even geduld moeten hebben ;)

The weathermen predicted a very Autumnally weekend, so I know what I'm going to do.... Stitching and quilting! The Christmas Elves are coming along, I think I've quilted about a quarter of the total by now. It's hardly visible on photo's, so you have to be patient ;)

Have a nice weekend!

Hugs, Simone

Reacties

Berna zei…
Hoi Simone, Leuk idee van die RR. Stuurt iemand die zoiets wil hebben het idee door naar een club en iedereen borduurt daar iets op? Ben benieuwd naar je kerstelfjes. Die wordt vast leuk.
Annelies zei…
Mooi ook weer, deze lap. Ze heeft voor mooie kleuren gekozen.
Theresa zei…
I love the colors of this piece~ Such a cute RR for Kathy~~
Iris zei…
Wat een mooie kleurtjes op de vriendschaps RR !

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band