Advent-curtain

Een tijdje geleden heb ik de vitrage op m'n naaikamertje weg gehaald, want die gebruikte ik toch niet. Maar de rails met de haakjes hangt er nog wel. En daar kun je heel makkelijk van alles aan op hangen! Dus vanmiddag heb ik m'n 25 Advent-kadootjes aan 3 touwtjes vast gemaakt en nu heb ik een heel leuk gordijn voor de balkondeur! (en nee, er staat geen enge man op het balkon, dat is een overhemd van DH wat hangt te luchten :D )

A while ago I removed the curtains in my sewing room, because I never use them. But the rails and crotchets are still there, so I can easily hang all kind of stuff to them. This afternoon I attached my 25 Advent-pressies to 3 ropes and now I have a very cool curtain for the balcony door! (and NO, there's not a scary man on the balcony, that's DH shirt getting some fresh air :D)

Hugs, Simone

Reacties

Iris zei…
Hoi Simone,
vind je adventsgordijn super !!!!
Hennie zei…
Dat ziet er erg gezellig uit heel wat anders dan een gordijn.
Fijn weekend Hennie.
Debby zei…
Wat een leuk gordijn! Ik heb nog een ander vraagje: doe jij versteviging achter je stitchery's? En, heb jij de stitchery van Kathy Schmitz geborduurt met de steken die zij aangeeft of gewoon met een stiksteekje? Ik wilde dit prive aan je vragen maar ik kon geen email vinden. Dus vraag ik het zo.

Groetjes Debby
Vickie zei…
what a clever idea Simone..I sure hope you enjoy your items..cheers Vickie
Elza zei…
Dat is een heel leuk idee, kun je steed heel mooi naar kijken en dan iedere dag een pakje uitpakken.
Heerlijk.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band