Me too!

Vanaf het eerste moment dat ik de serie "Rouenneries" zag, was ik verliefd op de prachtige kleuren en dessins. Dus uiteindelijk ben ik toch maar gezwicht en heb mezelf een "honeybun" en een "charmpack" kado gedaan! De honeybun ligt hier op m'n naaikamertje op een mooi plekje zodat ik er goed van kan genieten... En ondertussen draaien de raderen om te bedenken hoe ik die prachtige stofjes tot een mooi geheel zal verwerken.... Als je suggesties hebt?

From the first moment I saw the serie "Rouenneries", I fell in love with the wonderful colors and designs. So I finally treated myself with a honeybun and a charmpack! I gave the honeybun a good spot in my sewingroom, so that I can enjoy it a lot.... Meanwhile I'm thinking how I should make those pretty fabbies into a quilt... Suggestions anyone?

Hugs, Simone

Reacties

Elza zei…
Wat een mooie lapjes, ik zou het niet los maken veel te mooi om naar te kijken en ik kan het nog niet zo goed.
Maar jij zal er wel weer iets heel moois van maken.
Groetjes ELza.
Berna zei…
Kan me je verliefdheid helemaal voorstellen. Ik heb me nog kunnen beheersen maar of ik dat ga volhouden.....
Anoniem zei…
Mocht je nog op zoek zijn naar een tip voor het gebruik van de charmpack: ik heb net gisteren de laatste hand gelegd aan een Rouenneries tafelloper:

http://gertvr.livejournal.com/233697.html
Stuur de ideeen naar mij door als je ze krijgt, ik ben ook gezwicht.....eerst een groot speldenkussen gemaakt, zodat ik de stofjes goed kan zien. Wat heb je trouwens een leuke blog! ik zet je ook bij mijn bloglijst.

groetjes, Jeannet

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band