Flower Urn Pinkeep Ornament and Day 12, 13 & 14

Ik heb dit borduurtje van Stacy Nash nog tussendoor gemaakt voor Bep.

I've stitched this little design from Stacy Nash for Bep.


Design: Flower Urn Pinkeep Ornament by Stacy Nash Primitives
Fabric: 32 ct. Tea dyed linen
Floss: DMC

Momenteel borduur ik aan een UFO: Christmas Village van Victoria Sampler. Binnenkort een update...

At the moment I'n working on a UFO: Christmas Village from Victoria Sampler. Update will follow soon...

Zaterdag zat dit schattige vogeltje in m'n pakje van de Advent SWAP.
Last Saturday there was this cute bird in my package for the Advent SWAP.

Zondag had ik deel 1 van het patroon, waar ik eerder al deel 2 van had gekregen.
Sunday there was part 1 of the chart, which I already had part 2 of.

En vanmorgen had ik dit leuke gastendoekje.
And this morning I got this little towel.

Hugs, Simone

Reacties

Berna zei…
Je wordt leuk verwend met je SWAP.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band