Snowman and Reindeer Quilt

Het heeft even wat langer geduurd, maar nu is ie dan toch echt af; de sneeuwmannen en rendierquilt! (nou ja, de top dan). Hij is wel errug kleurrijk geworden voor mijn doen ;)
It took a bit longer, but now it's really finished; the top of the Snowman & Reindeerquilt! It's very colourful IMO ;)

Ik denk dat ik deze ga knopen ipv doorquilten, dus hij is hopelijk snel helemaal klaar.
I think I'm going to knot it, instead of quilting, so it should be finished soon.

Hugs, Simone

Reacties

Berna zei…
Ondanks de kleurigheid (voor jouw doen dan) is hij helemaal leuk. Knopen lijkt me leuk. In de stitcheries kun je toch niet goed quilten.
Guusje, zei…
Hij is erg leuk geworden, en de kleuren vind ik er geweldig bij staan.
ria vogelzang zei…
Wat een schitterende quilt is het geworden. En de kleuren vind ik echt er heel mooi bij passen!!
Ik zou hem ook knopen, quilten wordt niet mooi in stitcheries....
Fijne avond nog.
Even wat langer geduurd? Ik vind het nog héél snel gedaan hoor!
En hij is schitterend, kleurig mag!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band