OK, er zijn 2 glasplaatjes kapot.... Maar hij was maar 15 euro!!! Ik ben zo blij :D
Two glass plates are broken.... But it was only 15 euro's!!! I'm so happy :D
Hugs, Simone
Link ophalen
Facebook
X
Pinterest
E-mail
Andere apps
Reacties
Anoniem zei…
Jij Boffert!! dat is me nog eens een vondst, en als je een beetje tussen je wimpers door kijkt lijkt het wel of je naam er op staat.......hij was gewoon voor jou bedoelt.
Nou ja zeg, dat is iets daar moet je zo tegenaanlopen toch?! Ze worden steeds schaarser denk ik hihi. Heb je al een idee wat er in komt? Veel plezier ermee en mooi weekend! Groeten, Daniëlle
Lees de hele Nieuwsbrief van April hier: https://ymlp.com/zYomco Volgende week ga ik een workshop geven bij een groep dames in België en daarna ga ik een paar dagen weg met mijn gezin. Bovendien staat het halve atelier nog op z'n kop vanwege de verhuizing van de quiltstoffen, dus ik ga ook nog een paar dagen "rommelen". Woensdag 18 april worden de laatste bestellingen verstuurd en dan ben ik van DONDERDAG 19 t/m VRIJDAG 27 APRIL met VAKANTIE ! De webwinkel blijft wel geopend, maar ik ben niet telefonisch bereikbaar en bestellingen worden vanaf maandag 30 april verstuurd.
Alle bestelde spullen beginnen hier langzaam binnen te druppelen, dus ik kan de voorraden weer aanvullen. Ik heb nu eindelijk de pakketjes voor de Handy Huswif klaar! Je vindt ze hier in de webwinkel. En ik kan jullie verzekeren; alles zit er in ;) Some supplies I ordered came in today, so I finally made the kits for the "Handy Huswif". Give away We hebben deze week een feestje te vieren :) Ik zag nl. net dat dit het 699e berichtje is! Maar wat nog veel belangrijker is: donderdag ga ik me inschrijven bij de Kamer van Koophandel!!! Dus vanaf dan ben ik een "echt" bedrijf (je). Ik vind het leuk, maar ook superspannend.... Maar goed; om dat te vieren ga ik een pakketje met patroon van de Handy Huswif weggeven!!! Zomaar, voor niets... Het enige wat je hoeft te doen is hier een berichtje achter te laten. Is dat makkelijk, of niet? Je MAG natuurlijk best op je blog vermelden dat er hier een give-away is, of volger worden.... Maar het verhoogt niet je winkansen ;) Zorg...
Er komen nieuwe modellen schaartjes uit Japan! Nog niet op voorraad, maar je kunt ze wel alvast reserveren! Ze kosten allemaal € 14,95, behalve type J. Dit is een wat groter schaartje en kost € 21,95. Ze staan in de webwinkel ... There are new models scissors from Japan! Not in stock yet, but I do take pre-orders. They're all € 14,95, except for type J. This is a larger model and costs € 21,95. They're in the webshop ... Give away! Om mijn 600e berichtje te vieren en omdat ik mijn lezers heel erg waardeer, ga ik een schaartje weg geven! Meedoen is simpel: Laat hier een berichtje achter (zorg dat ik je evt. kan bereiken!) en vertel over deze give away op je eigen blog of website. Doe dit vóór 30 november en je doet op 1 december mee in de verloting. Wordt jouw naam uit de virtuele hoge hoed getrokken, dan ontvang je een schaartje naar keuze (met uitzondering van type J). Ik hoop op véél deelnemers! Veel succes allemaal. To celebrate my 600th post, and because I appreciate my ...
Reacties
groetjes, fijn weekend! Jeannet
Waarschijnlijk kun je hem nog wel weer maken.
Fijn weekend Hennie