Spullen / Stuff

Joepie, ik ben er weer! Gelukkig kon de "maakmeneer" de computer snel weer repareren. Je mist gewoon een stuk van je sociale leven zo zonder pc...;)
Maar het levert ook goede dingen op! Zoals jullie weten ben ik momenteel heel druk bezig in het "Atelier", omdat ik maandag bij Bep op de open dag sta. Ik heb al van alles geproduceerd, daar volgen later nog foto's van. Maar vanmiddag heb ik dit bakje/mandje/zakje gemaakt en die vind ik zelf wel heel leuk geworden. En helemaal eigen ontwerp! Er zijn er nog meer in de maak...



Yippee, I'm back! Fortanutly the computer could easily be fixed. I really missed a part of my social life the last few days... ;)
But it also brought some good things! I did a lot of sewing in the "Atelier", because I'm on a small "market" this monday at Bep's. I've made all kind of items already, which I will show later. But this afternoon I've made this basket/bag/box and I really like how it turned out. (BTW: the text says "Stuff") And it's my own design! There are more to come...

Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

Berna zei…
Wat een leuke bak/zak/mand.
Fijne pasen en een leuke dag bij Bep!
Elza zei…
Gelukkig dat alles weer werkt en leuke opbergzak heb je gemaakt.
Veel verkoopsucces bij Bep.
Daniëlle zei…
Blij dat je er weer bent! Kijk, dat is nu een handig opberg bakje/mandje/zakje. Past vast een hoop in! Mooie dag verder, groeten, Daniëlle Veel plezier maandag!!
MaksiTaksi zei…
Mooie tas! Heerlijk om alle meuk in te doen.

Fijn pasen!
Hennie zei…
Dat ziet er erg mooi en handig uit, om van alles en nog wat in te bewaren ! ! !
Groetjes Hennie.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band