Boer zoent vrouw (farmer kisses wife)

Uiteraard heb ik vandaag heerlijk genoten van het mooie weer, maar vanochtend heb ik eerst wat uurtjes doorgebracht in "de werkplaats".
Ik kon onlangs wat goedkope Westfalen stof overnemen en dit is wel een echt hollands ruitje. Had ook nog een stukje "boerenzakdoek" liggen, dus vandaar deze Oerhollandse theemuts met kussend paartje. De binnenkant heeft een rood ruitje. Hij staat in de webwinkel.

I recently bought this plaid Westfalen fabric for a nice price, so I made this typical Dutch tea cozy. The inside has a red plaid. It's in the webshop.

Ik was ook nog begonnen aan een kussenhoes, maar toen had ik de rand eromheen en dacht dat het misschien ook wel leuk was om hem zo te laten. En nu weet ik het niet meer... Kussenhoes (vrij groot) of tafelkleedje (beetje klein)?


I was also working on a pillowcover, but when I've added the border, I thought it would be a nice a table topper too! And now I can't decide... A (rather big) pillowcover or a (rather small) table topper?

Hugs, Simone

Posted by Picasa

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band