From the Needle

Heet van de naald! Ik had 2 opdrachtjes.
Hot from the needle! I had two special orders.

Deze linnen hartjes (slechts 5 cm) zijn besteld door iemand die er vervolgens weer tashangers van maakt.
These linen hearts (nearly 2") were ordered by someone who's making bag-hangers of them.


En dit speldenkussen is voor Marianne van Verknipt. Ik had zo'n zelfde speldekussen bij me op de Paasdag van Bep, maar die was al verkocht. Dus ik heb er nog een speciaal voor Marianne gemaakt, met haar initialen!

This pinpillow is for Marianne from Verknipt. I've met Marianne at Bep's the other day, but I already sold this pinpillow. So I've made her another one, with her own initials!

Terwijl ik bezig was met Marianne's speldenkussen, bedacht ik dat ik nog wel een paar van die schaartjes kon borduren. Dus hier is nog een speldenkussen voor de webwinkel!

While I was stitching Marianne's pinpillow, I decided to stitch some more of the scissors. So here's another pinpillow for the webshop!
Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

Berna zei…
Zowel de hartjes als de speldenkussens zijn leuk!
ria vogelzang zei…
Wat een lieve dingetjes!! Dat kun je toch zo super, he?!
Geniet ze!
Iris zei…
Je hebt het maar druk simone ;) Maar je hebt wel super leuke ideeen .... Weer mooie dingen heb je gemaakt
Wat een plaatje is dat speldenkussen met dat schaartje Simone, die grote bedoel ik. En wat heb jij die stitcherie mooi strak gemaakt van dat mandje bij Bep, toppie joh, dat doe je wel heel keurig, ik stond er al zo van te kijken dat het er zo mooi uit zag. Ik ploeter nog even voort op zijn Jeannetjeweetwels......hahahaha

groetjes, jeannet

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band