Harten

Ik had nog wat resten linnen over, na het maken van de vorige kussenhoes, dus daar heb ik nog maar wat harten van gemaakt, in diverse maten. De grootste is een kussen geworden, de kleinere zijn te gebruiken als decoratieve (kast)hanger.
I had some leftover pieces of linen, so I turned them into several hearts in different sizes. The biggest one is a pillow, the smaller ones are decorative hangers.



Ik had voor het kussen grote knopen nodig en toevallig was er vandaag "Snuffelmarkt" bij de plaatselijke kerk. Ik mag daar altijd erg graag snuffelen en haal er vaak leuke dingen vandaan. Vooral de knopenbakken zijn waren schatkisten! Ik had in totaal 6 grote knopen gevonden.... en moest wel 20 cent afrekenen! Da's toch geen geld???

I needed big buttons for this pillow and there happened to be a thrift market at the church. I really like to take a look there and already found some great stuff there. Especially the boxes with buttons are a real treasure! I found 6 large buttons.... And had to pay 20 cents! Way to cheap!

Have a nice Weekend!
Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

Daniëlle zei…
Dat is wat je noemt een diepte-investering hihi! Leuk geworden joh! Mooie zondag, groeten, Daniëlle
barbara r-g zei…
who wouldn't love a heart. and the buttons add a special touch. thanks love your ideas.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band