La Mer

Op de valreep! Ik was vanochtend m'n "atelier" aan het opruimen en vond dit borduurtje (vorig jaar in de zomervakantie geborduurd!), nog onafgewerkt. En ineens zag ik het voor me; een strandhuis! Ik vind hem helemaal leuk geworden. Hij mag morgen meteen mee naar IJsselstein.


I was cleaning out my "atelier" this morning and found this unfinished cross stitch project (I stitched it last summer vacation). And suddenly I got an idea; a beach cabin! I really like the way it turned out. I'll bring it with me to the Brocante fair tomorrow.

Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

staci zei…
Such a cute and wonderful finish!
bep zei…
Geweldig mooi Simone,heel veel plezier daar in IJsselstein en ik hoor het wel hoe het daar was,groetjes Bep
Kathy A. zei…
Love, love this one. Good luck this weekend at the fair.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band