Jasjes en tasjes

Gisteren m'n kledingkast opgeruimd en eindelijk afstand gedaan van m'n rode spijkerjasje waar ik allang niet meer in paste... En ineens kreeg ik een ingeving! Dus hup, mes erin, dichtstikken et voilá; een superstoer kussen! Hij staat in de webwinkel...

Yesterday I cleared out my wardrobe and finally decided to throw away my red jacket that became too tight a long time ago... And suddenly I got an idea! So I cut it, stitched it et voilá; it became a great pillowcover! It's in the webshop....


Daarna ook nog het tweede toilettasje gemaakt. Ik vind het wel een heel leuk setje geworden zo... Daar zijn de Franse meisjes vast blij mee!
After that, I also finished the second make-up bag. It became a great pair, I think.... I hope the French girls like them!
Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

Kathy A. zei…
You have the coolest ideas Simone. That jacket is wonderful.
The two makeup bags are gorgeous! Love them. Nice work.
Lida zei…
Als ze daar niet blij mee zijn, dan weet ik het niet meer, ziet er schattig uit! Goed idee om je jasje zo te gebruiken, heb nog een bodywarmer met glitters, ga maar eens kijken wat ik daar mee kan doen! Fijne dag, groetjes
Lida
Balsemien zei…
Hoi Simone,
Wat een leuke log heb je en wat maak je prachtige dingen! Ik kom gauw weer es om een hoekje kijken. Mag ik op mijn log een linkje plaatsen?
groetjes, Balsemien

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band