Floss tag

Ik had niet veel tijd vandaag, maar nog net genoeg om nog een borduurtje te verwerken. Deze keer heb ik er een "floss tag" van gemaakt. Voor degenen die dit niet kennen: oorspronkelijk bedoeld om je strengetjes garen aan te hangen. Maar ook prima geschikt als sleutelhanger, schaarhanger of gewoon zomaar ter decoratie. Ik val wellicht in herhaling, maar deze staat ook weer in m'n winkeltje.

Didn't had much time today, but enough to finish another X-stitch piece. This time I made it into a floss tag. Also usable as keyring, scissorkeeper or just as decoration. It's in my shop.

Ben vanmiddag nog even bij Bep geweest om tussenvulling te halen voor de Hexablommen. Heb alleen een megadruk weekend voor de boeg, maar ik hoop dat ik hem snel kan gaan sandwichen....
This afternoon I've bought Hobbs for the Hexaflowers. I'm very busy the next few days, but I hope to find some time to sandwich it...

Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

The Floss Tag is so Cute !!!
Else zei…
Ze zijn LEUK! Ben benieuwd naar je hexablommen maar doe je een beetje rustig, als ik zo lees is er weinig tijd voor Simone. groetjes Else
bep zei…
Een schatje Simone,was je al aan het rijgen,wel de tafel omhoog hoor, denk aan je rug,groetjes Bep

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band