Soed Idee apron

Ik vond het tijd worden voor bedrijfskleding in m'n kraampje! :D In de vakantie had ik de letters en "mijn" engeltje al geborduurd en afgelopen zondag was het perfect weer om er een schortje van te maken. Helemaal in stijl en hij kleed goed af, vind je niet? ;) 
I thought it was time for an uniform in my booth! :D During my holiday I already stitched the lettering and "my" angel and last sunday we had perfect weather (rain all day) to turn it into an apron. Completely my style and it suits well, don't you think? ;)


Ik heb ook weer een speldenkussen afgewerkt. Ze vervelen nog steeds niet...
I also finished another pincushion. I'm not bored of them yet....

Hugs, Simone

Reacties

Dat is nog eens leuke bedrijfskleding!
Anoniem zei…
Leuk idee Simone!

groetjes,

Saskia
Unknown zei…
Wat leuk dat schort!

Groetjes van Ria
Berna zei…
Leuk schort Simone!
Ha Simone, Leuk dat schort. En dat speldenkussen mocht ik vanmiddag uitpakken. Het is super! De kleuren zijn geweldig en je hebt hem heel mooi afgewerkt met dat bandje en de rouneriestof op de achterzijde, hij past zo heel mooi bij mijn Farmerswife quilt..... ik ben er erg blij mee! groetjes, Conny
Else zei…
Nou dat is nog eens leuke bedrijfkleding! Hij staat je goed, fijne avond Else
mam zei…
Wat een leuk schort! Toch een teken dat het enige recht van de vrouw het aanrecht is.. ;-))
Maar een goed idee om dat achter de kraam te gaan dragen, heel herkenbaar!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band