♥ Hearts & webshops

Gisteravond het Amour-engeltje gevuld en afgewerkt, zodat ie weer in de webwinkel staat. Is toch een beetje m'n "handelsmerk";)
Yesterday evening I stuffed and finished another Amour angel, for in the webshop. After all it's my "trademark" ;)


Vanochtend had ik eindelijk weer eens Bee, maar had voor die tijd nog een half uurtje over. Laat dat nou net genoeg zijn voor een hartjesblok! En nee, hij zit niet op z'n kop! Of toch wel, maar dat is de bedoeling...
This morning I had my quilt Bee, but I had an half hour left before leaving. Exactly enough time to make a heart block! It's upside down, but that's on purpose...

Tijdens de bee de laatste steekjes gezet aan het hartje rechtsboven en nu is de Friendship Sampler helemaal klaar! Ik ga er een kussen van maken, denk ik.
During the bee I added the last stitched on the Friendship Sampler, so now it's completely ready! I'm going to turn it into a pillowcover, I think.

Lekker is dat.... Twee van m'n beevriendinnetjes zijn ondertussen ook met een webwinkeltje begonnen. Ik gun het ze van harte, maar het kost veel te veel geld :D Jolanda van "Dear Jo" had een bak met stofjes meegenomen, waar we allemaal in mochten duiken. Dit heb ik er uit gevist:
Two of my Bee-friends also started with a webshop recently. Jolanda from "Dear Jo" brought some of her fabrics. This is what I bought:

En bij Wil van Dinipa Studio heb ik dit schattige beertje gekocht:
And from Wil from Dinipa Studio I've bought this cute little bear:
Het rode lieverdje heet "Milly" en is ongeveer 15 cm groot.
The darling red-head is called "Milly" and is about 15 cm tall.

Hugs, Simone

Reacties

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band