Ange d'Amour

Uit België kreeg ik een opdracht voor nog eens 3 Amour engeltjes en een naairol met het engeltje. Altijd leuk als mensen zelf met ideeën komen! Dus tussen het borduren aan Sarah Tobias door, heb ik af een toe ook een stukje zitten prikken aan de engeltjes. Leuke afwisseling! Inmiddels waren ze allemaal gestitched en kon ik ze gisteren afwerken. En ook al lijken de harten hetzelfde... Ze zijn het niet! Ze hebben allemaal een ander stofje, knoopje en bandje gekregen, waardoor ze net even anders zijn.
I got an order for 3 more Amour angels and a sewingroll with the angel. I like it when people come with their own ideas! So in between Sarah Tobias, I stitched a little on the angels. They were all stitched, so yesterday I finished them. The hearts might looking the same... But they aren't! They all have different backing fabrics, buttons and ribbons!
En kijk! Ik had gezelschap! Dit musje kwam op de deurkruk van de balkondeur zitten. Hij zat echt zo naar binnen te kijken wat ik aan het doen was. En hij bleef lang genoeg zitten voor een foto!
And look! I got company! This little sparrow sat down on the handle of the door of the balcony. It was looking inside, what I was doing. And even posed for the picture!


Vandaag heb ik nog een heleboel borduurtjes afgewerkt. Ze zijn nog niet helemaal klaar, dus die ga ik jullie morgen laten zien. En ik heb contact gehad met Japan; morgen wordt de volgende zending schaartjes verzonden!
Today I did some more finishing. It's not completely ready yet, so I'll show them tomorrow. Also had contact with Japan, tomorrow the next order of scissors will be shipped out.

Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

Unknown zei…
Wat lief.... je eigen huis(balcon)mus!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band