Crea Bea

Gisteren een hele creatieve dag gehad! 's Ochtends gingen we met de meiden van de Bee, naar de Lindehof in Zalk voor een workshop servies schilderen. Ik had me enigszins voorbereid en dit plaatje van een roodborstje mee genomen. Ik ben erg blij met het eindresultaat!
Yesterday I had a very creative day. In the morning  I did a workshop painting tableware and made this set with Robins. I'm very happy with the endresult!
Tijmen was niet lekker (oorpijn) en ging daarom niet naar school, maar hij wilde wel mee naar Zalk. Hier zijn zijn kunstwerken.
DS was a bit ill, and didn't go to school, so went along with me. Here are his creations.

Gisteravond ging ik ook nog bloemschikken. We maakten een schikking op een hoge pot. Niet helemaal mijn kleurkeuze zoals je ziet, maar ik vind het wel een mooi stuk. In donkerrood zou het niet misstaan als Kerststuk...
Yesterday evening I did some flower arranging. Not my colors, but I like it anyway.

En kennen jullie dit kleine mannetje nog? Dat kocht ik bij haar een tijdje geleden. Het is een tornmesje.
Remember this little fellow? Bought at her's a while ago. It's an unpicker.
Maar nu zag ik onlangs dat er gezins-uitbreiding was... En toen ik gisteren thuiskwam lag dit Piraten-rolmaatje in de brievenbus!
But I saw there was some extended family... And when I came home yesterday this Pirates tape measures was in the mailbox!
Wat een geweldig setje hè? Mijn maatjes in m'n atelier :)
Don't they make a great set? They're my mates in the atelier :)

Ondertussen lijkt het hier net een postkantoor. De meeste schaartjes zijn inmiddels de deur uit. Morgen de volgende bestelling doorgeven voor de tweede ronde. Enveloppen zijn alvast in bestelling.
In the mean time it looks like a postoffice here. Scissors are flying out. Tomorrow I'll do the next order.

Hugs, Simone

Reacties

Betsie zei…
Er is nog meer gezins-uitbreiding, kijk maar bij Lynette Anderson!
http://lynetteandersondesigns.typepad.com/lynette_anderson_designs/2010/11/lots-of-pretty-pretty-girls.html
GREETJE zei…
Ziet er mooi uit Simone.
De schaartjes zijn trouwens helemaal super
Die piraatjes zijn echt leuk!
Servies beschilderen ... dat staat ook op mijn wil-ik-ooit-doen-lijstje!
Leuke bordjes en Tijmen heeft nu wel een eigen persoonlijke beker hé!
Anna zei…
ik kwam via via op je blog terecht!
ik dacht ik laat even een berichtje achter om je te zeggen dat ik het erg leuk vond om hier even rond te struinen!
ik heb ook porseleinschilderen gedaan vooral met kinderen... erg leuk om te doen! kinderen hebben veel fantasie!
groetjes en je staat nu bij mijn favorieten!
http://artfulldelight.blogspot.com/

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band