Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

OK.... Ik kon zelf ook niet langer wachten... ;) De eerste borduurpatronen van Atelier Soed Idee zijn een feit! Ik heb een nieuw blog aangemaakt waar je de patronen als PDF-bestand kunt bestellen (ook via Paypal). Ik ben nog bezig om ze ook als "papieren" patroon te maken, maar dat vergt nog even wat tijd. Deze zijn straks via de webwinkel te bestellen, maar ook te zien en te koop bij Atelier Bep!
I couldn't wait any longer... ;) The first Cross Stitch designs of Atelier Soed Idee are a fact! I've opened a new blog, where you can order the charts as PDF-file (also by Paypal). I'm still working on "paper" charts, but that needs a little bit more time. These will be sold in my webshop, but also at Atelier Bep's!

Iedereen die een berichtje achter laat op het Atelier Soed Idee blog, krijgt het patroon van dit lieve engeltje van mij kado! (dus niet als je hier reageert ;) )
Everyone who leaves a comment on the Atelier Soed Idee blog, get the chart of this sweet little angel for free! (not if you leave a comment here ;))

Ik hoop dat jullie m'n borduurpatroontjes wat vinden...

I hope you all like what I designed for you...

Hugs, Simone.

Reacties

Gefeliciteerd met deze nieuwe stap! Het ziet er echt heel geweldig uit!

Lieve groet, Wendy
Unknown zei…
Wat ziet je patronen er mooi uit. Succes met de verkoop ervan
Nou, het ziet er in ieder geval heel veelbelovend uit! Ik zet je nieuwe blog bij mijn favorieten en ga er nu natuurlijk meteen even een berichtje achterlaten. Heel veel succes gewenst!
Rebekka zei…
Congratulations, Simone! :) Your designs look lovely. I wish you the best of luck with your design business.

Rebekka
Lili zei…
wow! so pretty charts!
Good luck to you!
Hugs
lili
goof zei…
Ik vind ze geweldig!
*P*R*O*F*I*C*I*A*T*!
:o)
Annemarie zei…
Ooooh, wat geweldig, zeg! Gefeliciteerd! Ik hop even naar je andere blog :o)
Guusje, zei…
Wat heb je leuke ontwerpen gemaakt en wat is dit engeltje ontzettend leuk en lief. Ik ga snel even kijken bij de andere blog.
wat een leuke patroontjes!
gefeliciteerdbij je blog én veel succes!
groetjes, Petra
liesbeth zei…
liesbeth

Geweldig wat een leuke patroontjjes. Ga snel kijken en zeker in de toekomst enkele bestellen.

Veel succes. vr.gr. liesbeth
Carin zei…
Ze zijn geweldig !!
Anoniem zei…
Hoi Simone,

Vanochtend heb ik de twee bestelde patroontjes ontvangen en uitgepakt en ze zijn super. Veel succes met het ontwerpen en ik blijf je blog natuurlijk volgen.

Groetjes Daisy
Willy zei…
De collage ziet er erg leuk en veelbelovend uit.
Je bent er druk mee. Ik wens je veel succes en ga nu even op je ander blog kijken.
Groetjes
Over ons zei…
Het is een zeer leuk engeltje geworden.
wens je veel succes verder.

Groetjes marion
Lida zei…
Ik zag net het engeltje van Carin en vind het een geweldig borduurtje geworden, wat leuk dit originele patroontje! Ik wens je in ieder geval al veel succes met de patronen, ga zo even rondneuzen! Fijn weekend en groetjes,
Lida
dutchcomfort zei…
Heel veel succes Simone en ik kan dat lieve engeltje niet weerstaan!
Dani zei…
Ik word hier blij van! Succes :-)
Guusje zei…
Hoi Simone, wat een lief engeltje. Mijn kleindochter is er dol op. Gr Guusje

Populaire posts van deze blog

Zigzag band