The party is over

Zo hè, hè.... 4 dagen van verjaardagsperikelen zijn voorbij! Gisteren en vandaag het huis weer aan kant gemaakt, dus ik kan me gaan bezig houden met leukere dingen. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felecititaties; ook namens Tijmen! Hier zie je de boys, voor dat we gingen zwemmen.
Pfew.... 4 days of Birthdaycelebrations are finally over! Yesterday and today I spent cleaning the house, so now I can spent my time to nicer things. First of all I want to thank everybody for their Birthday wishes! Here you see the little men, before we went swimming.


Tussen al het feestgedruis door, heb ik af en toe zitten uitpuffen met deze twee werkjes. Ik heb ze allebei gemaakt voor het tuinquiltje van Bep. Ik weet niet waar Bep het patroon van het boompje vandaan heeft, maar het borduurtje is een deel van een freebee van "With thy Needle and Thread" en kun je hier vinden.
In between all the birthday celebrations, I did a bit of stitching to relax on these two things. I've made them for my friend Bep, who's going to use them in a garden quilt. The cross stitched piece is adapted from a freebee from "With thy Needle and Thread" and can be found here.

Eigenlijk moet ik nog allemaal borduurtjes afwerken en nieuwe patronen uitwerken... Maar het is vandaag zo'n prachtige dag! Ik ga straks nog maar even een uurtje de tuin in. Geniet van deze mooie dag!
I have to do a lot of finishing and working on new designs... But it's such a lovely day today! I think I'll do some garden work first. Enjoy this wonderful day!

Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

bep zei…
O wat word het prachtig Simone, ben helemaal gelukkig straks als ik de tijd weer heb om het te gaan verwerken. ik werk mij een slag in de ronde omdat ik over een klein uurtje ook even ga uitpuffen op mijn heerlijke voorjaarszonplekje, geniet ervan meid,Bep

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band