1764 Project Keeper

Gisteravond afgewerkt, vanmiddag foto's gemaakt en het patroon uitgewerkt; dus ik kan jullie weer een nieuw ontwerp laten zien! En dit is het geworden; een hangend kussentje met een handig zakje voor je patroon en schaartje en ringetjes voor je garens. Persoonlijk zou ik hem gewoon ergens een mooi plekje geven en er alleen maar van genieten ;)
Design size: 66 W x 47 H
Finished yesterday, made pictures this afternoon, worked out the chart, so I can now show you my newest design! This is what it became; a hanging pillow with a pocket for your chart and scissors and some rings for your floss. Personally I would give it a nice place and just enjoy looking at it ;).

Je kunt het patroon digitaal bestellen via het Atelier Soed Idee weblog of als papieren versie in de webwinkel. De foto's zijn besteld, dus met een paar dagen kan ik ze versturen.
You can order the chart via the Atelier Soed Idee blog.

Gezellig, morgen eindelijk weer eens een borduurdag van ons Borduurhoekje. Helaas komen er niet zoveel mensen, maar het zal er niet minder gezellig om zijn. Fijn weekend alvast!
Tomorrow I'll have a meeting from our Dutch Yahoo-group. Looking forward to it! Have a nice weekend all!

Hugs, Simone

Reacties

Mathilda zei…
Deze is ook weer erg leuk geworden Simone.

tot straks!
Mathilda
carine zei…
Het is iets moois en praktisch , helemaal mijn ding! Goeie verkoop! Groetjes uit Brugge Carine
Verona zei…
Heel mooi Simone
Best een goed idee

groetjes Verona
Lili zei…
very pretty!
Ik ben Esther zei…
Tjonge,deze is ook weer superleuk!!!
Ik heb de andere patronen van jou nog liggen dus die moeten eerst af maar dan kom ik zeker weer terug voor dit leuke patroon!!
groetjes Esther
Hij is weer enig! Hoe bedenk je het toch allemaal???!
Balsemien zei…
Wat heb je weer een prachtig ontwerpje gemaakt Simone. Ik geniet ervan!
Carin zei…
Dat ziet er weer ontzettend mooi uit Simone !

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band