Post voor Silvia?!

Een paar berichtjes geleden schreef ik al over het motor-ongeluk van Silvia.... Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder en Silvia ligt nog steeds in het ziekenhuis, 3 operaties verder :(
Ze vind het wel heel erg leuk om post te ontvangen, dus daarom dit berichtje.
Misschien kunnen jullie allemaal Silvia verblijden met een kaartje? Dat kan nl. heel makkelijk via de website van het ziekenhuis!
Ga naar de pagina met de E-cards (<-- klik> en zoek een leuk kaartje uit, ga naar de volgende pagina en schrijf een berichtje. Klik weer op "volgende" en vul de volgende gegevens in:
Voorletters en achternaam patient: S. Broekhuis
Geslacht patient: vrouw
Woonplaats patient: Epe
Locatie: Sophia
Afdeling: Verpleegafdeling B3
Uw naam: je eigen naam
Klik weer op "volgende" en tot slot op "verstuur". Kleine moeite, groot plezier!!!

De post is Silvia's lichtpuntje van de ochtend, dus het wordt zeer gewaardeerd! En alles gaat in een dik plakboek. Schroom niet om morgen, overmorgen, over-overmorgen ook nog een kaartje te sturen ;) Als Silvia weer thuis is zal ik het hier zeker melden!

Alvast bedankt allemaal!!!

Liefs, Simone

Reacties

Oude lappen zei…
Inderdaad heel leuk idee, mijn kaart is al verzonden.
Zelf ben ik van vrijdag terug uit het ziekenhuis en heb ontzettend veel kaartjes gekregen van blogdames. Het deed echt deugd.
Nu ben ik nog op dag therapie en gaat het een stuk beter.
Groetjes Liliane
carine zei…
Mijn Kaartje is verzonden, zal dit op regelmatige basis doen, hoor wel als ze thuis is , dan kunnen we eventueel haar daar verder opvolgen. Groetjes vanuit Brugge Carine (patchworkstar.blogspot.com)
Anoniem zei…
Wat een mooi idee,heb net een kaart verstuurd.
Have a nice day,
Bizzy Martine zei…
Ik heb zojuist mijn kaartje verzonden. Wat leuk dat er zo'n dienst bestaat, ik kan begrijpen dat dit leuk is voor Sylvia. Ook al kennen we elkaar niet, ik wou haar toch het beste wensen.
Groetjes Martine (http://bizzymartine.blogspot.com)
Klaske zei…
Ik heb ook een kaartje verstuurd, wat leuk dat een ziekenhuis die mogelijkheid bied..
Groetjes Klaske
qm zei…
ook ik heb een kaartje verstuurd.
Post is in deze situatie een lichtpuntje van de dag, net zoals bezoek, was mijn ervaring.
groetjes en lief dat je ons attent maakte op deze mogelijkheid.
Verona zei…
Ik heb een kaartje gestuurd

groetjes Verona
Anoniem zei…
Kaartje is verstuurd, hoop dat ze veel kaarten mag ontvangen!

Groet, Jeanette
Carin zei…
Ook ik heb haar een kaartje gestuurd, zal dit vaker doen. We horen van jou wel wanneer ze het ziekenhuis mag verlaten.
Jantine zei…
Het was nog maar pas geleden dat ik las dat ze haar rijbewijs had gehaald, wat een schrik. Het kaartje is verstuurd!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band