Draadjes

Gisteren kwam er weer een dikke envelop met draadjes binnen uit de VS. Nancy van de Victorian Motto Sampler Shoppe verft deze kleuren zelf, met als basis DMC. Zij verkoopt het garen zelf via Ebay en ik ben de enige in Nederland die de garens verkoopt. Inmiddels heb ik 35 verschillende kleuren van het garen in het assortiment. Handgeverfd garen is niet helemaal effen van kleur, wat een prachtig gemêleerd effect geeft bij het borduren.
Yesterday an envelope full of floss arrived from the USA. Those were new colors from the Victorian Motto Sampler Shoppe. I now have 35 colors in my shop.
Ben jij al bekend met het garen van de Victorian Motto Sampler Shoppe? Het garen is gunstig geprijsd (€ 2,- per streng van 10 yard = 9,1 meter). En ik heb nu ook nog een leuke aanbieding. Ik heb een setje herfstkleuren samengesteld en deze 3 strengen zijn nu samen € 5,-.
Are you familiar yet with the Victorian Motto floss? It has a good price (€ 2,- per skein of 10 yard). I have an Autumn special now. A set of 3 Autumn colors for € 5,-

Zelf heb ik al heel veel verschillende patronen met het garen geborduurd. "Dear Deer" was geborduurd met de kleur "Burgundy" en mijn nieuwste ontwerp met "Deep Red". Je ziet hieronder een heel klein stukje ervan. Helaas kan ik er verder nog niets van laten zien, want dit ontwerp is voor een nieuw Duits online borduurtijdschrift, wat in Januari voor het eerst verschijnt.
I stitched several designs with the floss. "Dear Deer" was stitched with the color "Burgundy" and my newest design with "Deep Red". You can see a sneek preview of it here. I can't show you more yet, because this is for a new German online cross stich magazine, that's going to be released in January.

Posted by Picasa

Reacties

Berna zei…
Prachtige kleuren!!
Lida zei…
Prachtig die kleuren, zodra ik wat nodig heb weet ik je te vinden hoor! Groetjes
lida
Annelies zei…
Wat zien je garens er mooi uit !
Carin zei…
Mooie kleuren en je nieuwe sneak preview ziet er nu al leuk uit !
Elza zei…
Wat leuk je krijgt steeds meer succes. En ik had het al vermeld de kleuren van de garens zijn geweldig.

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band