Stitch Inn

Vanochtend was het zover; de eerste "Stitch Inn", een soort borduur-bee. Er waren slechts 3 dames, maar voor de eerste keer was dat prima. Het was heel gezellig! Ik had de camera klaar gelegd en toch ben ik nog vergeten foto's te maken.
Ik had een "Soed Ideetje" voorbereid en dat viel ook in de smaak. Gelukkig voor jullie zijn er nog een paar over ;) Zowel het patroon als het pakketje staan in de webwinkel.
Heb je ook zin in een ochtendje borduren? De volgende Stich Inn staat gepland voor vrijdag 28 oktober. Je bent van harte welkom!
Soed Ideetje "Bird Lady"
47 W x 43 H
This morning was the first "Stitch Inn" at my kitchentable. It's a kind of stitching bee. There were only 3 ladies, but for the first time it was fine. We had some fun!
I prepared a new project in the smalls-serie, which the ladies all seems to like. Fortunatly for you there are some kits left. Kits and patterns are both in the webshop.

Reacties

Berna zei…
Wat een lieverdje. Eneen bee is altijd gezellig. Ik hoop voor je dar er de volgende keer meer mensen zijn.
bep zei…
Een gul gebaar hoor Simone. Dat heb ik weer gemist,mijn autotje was stuk en ik ook een beetje na de Elzas, fijne woensdag, Bep
Lida zei…
Leuk kussentje en ja samen borduren is erg leuk, ik doe het eenmaal in de twee maanden en geniet er volop van! Groetjes
Lida
Elza zei…
Het begin is er.
Er komen in de toekomst vast meer mensen op af.
Groetjes ELza.
els koetsier zei…
Het was erg gezellig Simone, hopelijk kan ik er de volgende keer bij zijn.

Groeten Els
Balsemien zei…
Hoi Simone, dank voor je reactie! Ik ga weer helemaal 'los'nu, heerlijk weer bloggen en om het hoekje kijken bij anderen! Leuk idee zo'n Stitch Inn...
Fijne avond!
Anoniem zei…
Simone, wat is dit een schatje,
direct riep het bij mij 't liedje tuppence a bag uit mary poppins op.
Feed the birds, op you tube is er een filmpje van.
Nogmaals ik vind het een schatje
Groetjes Ellen W

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band