Eindelijk blok 2

Door al dat borduren en "winkeltje spelen", zou je bijna vergeten dat ik nog een hobby heb ;) Gelukkig ga ik nog naar m'n quiltbee, waardoor er heel af en toe ook nog eens wat steekjes aan m'n quiltprojecten worden gezet. Tussen twee borduurwerkjes in, heb ik zondag eindelijk blok 2 van "The Night Before Christmas" BOM afgekregen.
Because of all the cross stitching and "playing shop", you'd almost forget I also have another hobby ;) Fortunatly I'm still joining my quilt bee, so now and then I put some stitches in my quilt wip's. In between two cross stitch projects, I finaly finished block 2 of "The Night Before Christmas" BOM.

Ik vind het nog steeds een heel leuk project, ook al vordert het langzaam. Mede door mijn favoriete Petite Ecole stofjes.
I still like this project a lot, although it's going slow. Thanks to my favourite Petite Ecole fabrics.

Blok 1 en 2 samen. Er komen uiteindelijk nog knoopjes etc. op, dan krijgt de muis ook z'n oogjes ;)
Here's block 1 and 2 together. In the end there will be some buttons and ribbons attached, then the mouse get it's eyes ;)


Op verzoek heb ik toch ook maar pakketjes gemaakt voor het "Dear Deer" kussentje.
On request I made kits for the "Dear Deer" pillow.



En die schattige minibelletjes zijn er voor de liefhebbers nu ook in goudkleur! Beide vind je in m'n shoppie.
The cute little bells are now also available in gold! Both can be found in my shoppie.


Morgen en overmorgen ga ik met DS een nachtje logeren bij Opa en Oma!
Tomorrow I'm going with DS to my parents and sleep over.

Hugs, Simone
Posted by Picasa

Reacties

oh dat wordt gaaf zeg, echt heel mooi!
Lida zei…
Wat een leuke stofjes gebruik je en het ziet er allemaal zo schattig uit! Nu ik kom ook amper aan quilten toe, maar ja borduren is ook zo leuk! Die pakketjes ziet er schattig uit! Groetjes
Lida
els koetsier zei…
Simone dat ziet er weer goed uit.
Hubertine zei…
Zóóóó schattig!!!! Hij is hier in de familie ook in de maak, maar of hij af is voor de Kerst, betwijfel ik!
Groetjes, Hubertine
mieke zei…
Leuk die kerstbom.
En het paarse pakketje ook.
grtjs Mieke
Annelies zei…
Wat is het een leuk blok geworden !
Guusje, zei…
Wat een mooie blokken,dat wordt een prachtige quilt en je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.
Ik vind jouw gefestonneerde versie ook
prachtig!!! Ben zelf bij blok 8 en ga
het echt proberen om hem voor de Kerst
af te hebben (nu nog wat tijd...)
Groetjes van Ageeth Dorsman
Dear Jo zei…
Wat een leuk geheel wordt het zo!!! Je moet wel even doorwerken als het af moet voor de Kerst :)))))
Wat een lief quiltje!
Groetjes Xandra
Cristina zei…
Wow, the Christmas project look great! :-)
Gert zei…
Wat een super project is dit toch, je kerstquilt. Deze zou ik ook ooit nog wel eens willen maken (maar goed, eerst mijn huidige kerstquilt maar eens afmaken ^_^)
Carin zei…
Wat is je quiltblok mooi geworden !!
Annemarie zei…
Het is een prachtig blok! Ik ben ook bezig met dit project maar bij mij schiet het ook niet echt op. Succes met de andere blokken! Groetjes, Annemarie

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band