Christmas Stocking

Vanochtend was de laatste Stitch Inn. Het is jammer, maar helaas is er niet genoeg animo voor :( En ik kan moeilijk bij jullie allemaal in de buurt komen wonen! Gelukkig kwamen er wel twee lieve vriendinnetjes, die de mist getrotseerd hadden. Zij zijn begonnen aan deze kerstsok:
This morning was the final Stitch Inn. Unfortunatly there is not enough enthusiasm for it :( There were two sweet friends though and they started this Christmas stocking:
Het is een hele makkelijke kerstsok, want hij is gemaakt van een gewone damessok, met een leuk geborduurd randje. Voor iedereen die Vaassen te ver vindt heb ik goed nieuws; de patronen en pakketjes staan namelijk ook gewoon in de webwinkel!
It's a very easy Christmas stocking, because it's made of an ordinary sock, with a stitched border. I have good news for you; the pattern and kits of the stockings are in the webshop also!

Reacties

Wat leuk gevonden Simone!
By Pastries zei…
Jammer dat er weinig animo was. Helaas moet ik overdag werken, anders had ik het zeker gezellig gevonden! Hoe dichter bij Kerst, hoe drukker het altijd wordt. Wel weer gezellig:-) Succes!
Groetjes Patricia
Berna zei…
Leuk bedacht. Jammer dat de stitch-inn moet stoppen.
Lida zei…
Enige sok geworden! Jammer dat er niet genoeg aanloop was, groetjes
Lida
Guusje, zei…
Wat een leuke sok, ja jammer maar steeds als het is moet ik werken en ik kan wel een keertje vrijnemen maar niet iedere keer.
Nancy zei…
I love the border at the top...excellent job Simone! I can hardly wait for Santa!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band