Ik ga op reis en ik neem mee....

Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik op quiltweekend!!! Langzaam maar zeker ontstaat er al een flinke stapel van spullen die mee mogen.... Allerhande praktische dingen, quilts voor de show & tell (en tegen koude voeten in bed!), UFO's waar ik aan wil werken etc....
En dan moeten er ook nog "gewoon" kleren, toiletspullen en beddengoed enzo ingepakt worden!

Terwijl ik dit berichtje zit te typen is alweer 2 x de bel gegaan.... Er komen weer allemaal leuke spulletjes voor m'n winkeltje binnen (wat, nog meer kantjes&bandjes?!), maar ik heb besloten dat die best nog even tot na het weekend kunnen wachten!
Ik wacht nog steeds op die mooie, nieuwe schaartjes, maar die zijn er weer niet bij.....

Misschien hebben jullie bij haar al gelezen, dat ik op 2e Paasdag de Pipowagen een dagje leen, om m'n winkeltje in uit te stallen. Ik heb er nu al zin in! Alhoewel ik nog wel het nodige moet doen voor die tijd....

En 12 mei vertrek ik naar het Hoge Noorden. Daar vindt de "Van wei naar winkel Fair" plaats in Noordhorn, waar ik een kraampje heb gehuurd. Is een eind weg, maar het lijkt me een hele leuke fair!

Ondertussen ben ik in het "geniep" huisjes aan het bouwen, voor nieuwe patronen, maar die kan ik nog niet laten zien...
En dit patroon is in de afwerkfase en wordt volgens mij best leuk, maar ik heb een probleem....


Het heeft namelijk nog een naam nodig!!! De werknaam was "L'Arbre Oiseau" (vogelboom), maar dat vind ik het toch niet helemaal. Dus ik wil jullie hulp inroepen! Wie verzint er een passende naam??? Het wordt afgewerkt tot een (spelde-) kussentje....
Degene die de beste naam verzint krijgt -naast een eervolle vermelding - een kadobon voor de webwinkel!

Nu snel verder poffertjes kakken (uhhhhh koffertjes pakken). Tot na het weekend!!!


PS: dit is het 800e blogberichtje!!!

Reacties

Marianne S zei…
Lijkt me heerlijk, een quiltweekend, allemaal dezelfde bezigheden maar allemaal net weer anders, lijkt me geweldig.

En voor je mooie borduurwerkje bedacht ik de naam voorjaarsmelodie

groetjes Marianne S
birdspot(bird-spot of birds-pot) misschien?
gezellig weekeinde!
Janet zei…
heel veel plezier tijdens je quiltweekend! en Royal-Birds lijkt me heel toepasselijk voor je borduurtje
Ria zei…
Hallo Marianne,

gefeliciteerd met je 800e blogje!
De naam die ik bedacht heb is:two of a kind.

Fijn quiltweekend,
groetjes, Ria
Marijke zei…
Veel plezier in je quiltweekend!
Gefeliciteerd met je 800e!
En... ik dacht voor het borduurwerkje de naam Molenwiek!
groetjes Marijke
mieke zei…
Veel plezier tijdens het weekend.
Ga je naar LoZ ?
Anoniem zei…
Leuk om te zien dat jij er ook zo,n zin in hebt. Tot ziens op vrijdag dan, groetjes, Michi
Solstitches zei…
Imperial Birds
Sovereign Birds
Birds in the Bower
Arbour Birds
Sampler Birds

It is a lovely design!
Margaret
Annie zei…
Veel plezier op je quiltweekend en wat denk je van "meiboom"?

Groetjes, Annie.
els koetsier zei…
veel plezier tijdens je Quiltweekend.

Ik heb de naam SIBIRD bedacht.

S van Soed en I van Idee en Bird
janny zei…
Dit lijkt me echt een " love is in the air " patroontje.
Veel plezier op je quiltweekend !!!
Groetjes Janny K.
Lida zei…
Ik wens je een heel gezellig weekend en wat een leuk borduurtje, nu een naam ervoor???? Lastige hoor, maar lentebode lijkt mij wel wat, maar het mag ook een zomerbode zijn hoor! Groetjes
Lida
Lida zei…
Ik wens je een heel gezellig weekend en wat een leuk borduurtje, nu een naam ervoor???? Lastige hoor, maar lentebode lijkt mij wel wat, maar het mag ook een zomerbode zijn hoor! Groetjes
Lida
Carin zei…
Veel plezier op het quiltweekend !!

Ik vind de naam Royal Bird Tree wel toepasselijk omdat het net is of de vogels kroontjes op hebben.

Of anders Bird Statue of Birds Delight.

In elk geval is het weer een prachtig patroon !
Congrats on your 800th post! :)


I would like to suggest the title: Les Oiseaux Couronnés. (The Crowned Birds). They look like they are wearing little tiny crowns to me.

Thank you for the chance! :)
carine zei…
hallo wat zou je vinden van"Vogel paradijs" het is een hele mooie hoor! Groetjes uit Brugge Carine -patchworkstarthoulese
Merian zei…
Veel plezier het komende weekend.
Ik weet hoe leuk het is. Ik was in het eerste weekend.
Geniet er lekker van.

groetjes Merian
Elza zei…
Een naam die me te binnen schiet is hoog in de boom (weet het engels zo even niet) en gefeliciteerd met je 800e blogje.
Veel plezier met je quiltweekend.
Geniet ervan.
Groeten ELza.
Terray zei…
Ik wens je een heel fijn weekend!

Best moeilijk om een leuke naam voor een patroon te bedenken.
Ik kom ook niet verder dan namen waarin "bird" in voorkomt
Zoiets als "BirdyLove" of "With love from the (royal)birds"

Succes en ik ben benieuwd wat de uiteindelijke naam zal zijn!

Groetjes
Tertia
José zei…
Hoi Simone.
Wat weer een mooi patroontje.
Geniet van het quilt weekend.
Maak er leuke dagen van.
Ja een naam, dit borduurtje kun je alle namen geven.
Gewoon "kussentje met vogeltjes"
Of in het engels klinkt het sjieker "cushion with birds"
Fijn weekend José
Caroline zei…
fijn weekend mijn naan zou zijn LOVE BIRDS GROETJES cAROLINE
jolanda zei…
Nou ben ik vast te laat om je een heel gezellig weekend te wensen hé? :-((
Het lijkt me in ieder geval supergezellig en ik kijk al uit naar de foto's.
groetjes, Jolanda
Anoniem zei…
Je weekend uit zit er vast op. Het verhaal lees ik mogelijk op je blog.
Naam voor het kussentje "Birds cushion". Past qua naam bij je andere projecten.
Groeten, Marly

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band