Nog meer kantjes & bandjes

Ik heb net de webwinkel weer verder gevuld met nog meer Kantjes & Bandjes....  Het zijn er nu geloof ik wel erg veel! Maar onlangs liet iemand hier een berichtje achter, dat m'n winkeltje net een snoepwinkel leek, en dat vind ik een heel groot compliment!!!

 En eindelijk kwamen ook de laatste twee kleuren linnen binnen, die in nazending stonden:
Dirty linen (kleurnr 326)  van Zweigart

En Vintage Grey van Zweigart.

Ik heb ook nog donkerpaars linnen uit Frankrijk binnen gekregen, maar daar moet ik eerst nog rolletjes van maken. En eigenlijk vind ik het veel te mooi weer, dus ik heb besloten dat ik in de tuin ga zitten borduren!
Moeten jullie alleen wat langer wachten ;)

Ik wacht nog steeds met smart op de nieuwe schaartjes. Hopelijk komen die nu ook snel!

Geniet van deze prachtige dag!


Reacties

Henny zei…
acticrIk word hier heel hebberig van! Wat een prachtige materialen
Miranda zei…
Heerlijke lintjes meid!

Populaire posts van deze blog

Cross Stitch Designs by Atelier Soed Idee

Zigzag band